میری‌قلعه‌سری گفت: شهر نکا به مناطق مختلف 10 گانه تقسیم شده است که براساس زمان‌بندی اعلام شده، شهروندان باید نسبت به پاک‌سازی و خانه‌تکانی اقدام کرده و نخاله‌ها را در ساعت مقرر در درب منازل قرار دهند تا توسط خدمات شهری جمع‌آوری شود.

 

zobale15

به گزارش شرق پرس شهردار نکا از خانه تکانی در مناطق مختلف شهری نکا خبر داد و گفت: ریختن نخاله در غیر از زمان‌بندی اعلام شده توسط شهرداری، شامل جریمه شده و جریمه در برگ عوارض اعمال می‌شود.

 

 

سیدعیسی میری‌قلعه‌سری در گفت‌وگو با فارس افزود: شهر نکا به مناطق مختلف ۱۰ گانه تقسیم شده است که براساس زمان‌بندی اعلام شده، شهروندان باید نسبت به پاک‌سازی و خانه‌تکانی اقدام کرده و نخاله‌ها را در ساعت مقرر در درب منازل قرار دهند تا توسط خدمات شهری جمع‌آوری شود.

 

وی اظهار کرد: خانه تکانی از اول اسفندماه در شهر نکا آغاز شده است و ریختن نخاله در غیر از زمان‌بندی اعلام شده توسط شهرداری، شامل جریمه شده و جریمه در برگ عوارض اعمال می‌شود.

 

شهردار نکا با بیان اینکه خدمات شهری نیز فضاسازی مناسب برای شهر را شامل گل‌کاری در میادین و فضاهای سبز انجام شده‌ است، خاطر نشان کرد: فرفوژه‌بندی خیابان‌اصلی شهر نکا به جای بلوار در مرکز شهر و آذین‌بندی آن توسط گلدان‌های گل و رنگ‌آمیزی بلوارها و شست‌وشوی نیز در دست انجام است.

 

وی با اعلام اینکه این شهر به دلیل جذابیت‌های فراوان جنگل، دریا و مناطق طبیعی و بکر، در چند سال اخیر در ایام تعطیلات نوروزی همواره میزبان جمع کثیری از هموطنان از اقصی نقاط کشور بوده و امسال هم با آمادگی هرچه تمام‌تر به استقبال مهمانان نوروزی خواهد رفت.

 

میری‌قلعه‌سری گفت: با استفاده از توان تمام پرسنل در شهرداری نکا آماده خدمات رسانی به مهمانان نوروزی هستیم و امیدواریم در نوروز امسال با شهرسازی مناسب و ایجاد امکانات، به بهترین شکل از مهمانان استقبال شود تا با خاطره‌ای خوش، شهر نکا را ترک کنند.