سرهنگ جهانی در واکنش به برخی شایعات گفت : رانندگان خودرو‌های غیربومی که در جاده‌های شمالی از زیر دوربین رد می‌شوند ۱۵ تا ۲۰ ثانیه بعد برای آنها پیامک جریمه ارسال می‌شود...

به گزارش شرق پرس سرهنگ عین الله جهانی معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا با بیان اینکه دوربین‌های جاده‌های شمالی فعال بوده و در حال رصد تخلفات هستند گفت: افراد به این شایعات توجه نکنند و قطعا خودرو‌های غیر بومی توسط دوربین‌ها رصد می‌شوند.

سرهنگ جهانی افزود: با توجه به آمار‌ها و تعداد رصد‌هایی که شده رانندگان خودرو‌های غیربومی که در جاده‌های شمالی از زیر دوربین رد می‌شوند ۱۵تا۲۰ ثانیه بعد برای آنها پیامک جریمه ارسال می‌شود.

او گفت: اگر پیامک‌های جریمه دارای شناسه پرداخت بود باید حتما پرداخت شود.

معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا افزود: اگر در انتهای پیامک‌های جریمه اشاره شده که تخلف در حال بررسی است حتما بعد از چک اپراتوری و بررسی توسط سیستم و همکاران ما، زمانی این جریمه نهایی شد و در سیستم نشست پیامک اصلی با شناسه پرداخت برای افراد ارسال می‌شود.

سرهنگ جهانیان تصریح کرد: به عبارتی اگر در پیامک‌های جریمه انتهای پیامک اشاره شده که این موضوع در حال بررسی است جای نگرانی نیست.

معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا افزود: اگر شماره‌ای که اعلام شده در بررسی‌ها با ارکان و اصالت، نوع و رنگ وسیله نقلیه همخوانی نداشته باشد بدون استثنا به صورت اتوماتیک حذف خواهد شد.