سرپرست پلیس راه مازندران گفت : در روزهای اخیر بیش از ۱۲هزار دستگاه خودرو برگشت و بیش از ۶هزار و ۶۰۰ دستگاه خودرو اعمال قانون شدند...

شرق پرس : سرپرست پلیس راه مازندران درباره وضعیت تردد در محورهای استان تصریح کرد: از بعدازظهر روز جمعه مسیرهای خروجی شمال کمی پرحجم شد؛ دلیل هم این بوده طی هفته‌های گذشته و قبل از اجرای طرح تشدید ممنوعیت‌های کرونایی برخی از خودروهای غیربومی وارد استان شدند که طی روز گذشته و امروز درحال خروج از محورهای مازندران هستند.

هادی عبادی با اشاره به ترافیک در مسیرهای ییلاقی مازندران، افزود: بحث افزایش حجم ترافیک در مسیرهای ییلاقی معمولا در پایان هفته‌ها و روزهای تعطیل شاهد هستیم.

سرپرست پلیس راه مازندران بیان کرد: از دوشنبه تاکنون باتوحه به تشدید ممنوعیت‌ها، بیش از ۱۲هزار دستگاه خودرو برگشت و بیش از ۶هزار و ۶۰۰ دستگاه خودرو اعمال قانون شدند.

این مسوول به فعالیت گشت‌ها در مسیرهای خروجی شمال باتوجه به پیش‌‌بینی افزایش حجم ترافیک اشاره و تصریح کرد: درصورتی‌که خودرو‌های غیربومی در مناطق مختلف استان مشاهده شوند از سوی ماموران پلیس‌راه و دوربین‌های نظارتی یک میلیون تومان جریمه می‌شوند.

عبادی با اعلام اینکه تشدید ممنوعیت‌ها باقوت در محورهای شمال درحال اجرا است، خاطرنشان کرد: پرهیز از ترددهای غیرضروری در محورهای شمال کماکان مورد تاکید پلیس است.