علیرضا دبیر با انتقاد از برخی کاندیدای انتخابات هیات کشتی مازندران گفت : ترکیب انتخاب کنندگان ریاست هیات کشتی مازندران به گونه‌ای است که جای هیچ حرف و حدیثی مبنی بر مهندسی انتخابات کشتی در مازندران را برجای نمی‌گذارد...
به گزارش شرق پرس ، علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان , با اشاره به جایگاه ویژه مازندران در کشتی ایران و جهان، گفت: وقتی انسان پنج فرزند داشته باشد باید خیلی نادان باشد که زیباترین فرزندش را نابینا کند.
او در پاسخ به برخی شبهات در خصوص دست‌های پشت پرده در فدراسیون برای تضعیف کشتی مازندران ،گفت:مازندران زیباترین فرزند کشتی ایران است و فقط افراد نادان می‌توانند فرزند زیبای خود را نبینند.
دبیر در خصوص انتخابات پیش رو مجمع برای انتخاب رئیس هیات کشتی مازندران ،گفت: برخی از کاندیدا‌ها با حضور در فدراسیون با بنده دیدار کردند، اما این به معنای حمایت من و فدراسیون از این افراد نیست.
رئیس فدراسیون کشتی ادامه داد: فدراسیون موظف است برنامه‌های نامزد‌های ریاست کشتی را بشنود و این یک رویه ثابت از زمانی است که در مسند ریاست فدراسیون کشتی نشستم.
او با انتقاد از برخی از این نامزد‌ها، گفت: یکی از این نامزد‌های ریاست هیات کشتی مازندران تماس‌هایی که با بنده برای هماهنگی در خصوص نشست داشت را به برخی افراد نشان داد و مدعی شد فدراسیون کشتی از من حمایت می‌کند در حالیکه این موارد فقط تماس‌هایی برای اطلاع از برنامه‌های نامزد‌ها است.
دبیر گفت: ترکیب انتخاب کنندگان ریاست هیات کشتی مازندران به گونه‌ای انتخاب شده است که جای هیچ حرف و حدیثی مبنی بر مهندسی انتخابات کشتی در مازندران را برجای نمی‌گذارد.
رئیس فدراسیون کشتی با بیان اینکه به دلیل مشغله کاری در روز انتخابات ریاست هیات کشتی مازندران در ساری حضور ندارم، گفت: بنده هم همانند همه اعضای منتخب یک رای دارم که به فرد اصلح می‌دهم.
انتخابات ریاست هیات کشتی مازندران ۴ تیرماه برگزار می‌شود و ۱۱ نفر برای رسیدن به صندلی ریاست این هیات با هم رقابت خواهند کرد.