یوسفیان ملا نماینده ادوار مجلس و چهره سیاسی نزدیک به علی لاریجانی درخصوص نزدیک شدن جریان اصلاح طلبی به رئیس سابق مجلس توضیحاتی ارائه کرد ...

شرق پرس : عزت الله یوسفیان ملا که از جمله فعالان سیاسی نزدیک به علی لاریجانی است درباره جمع شدن نامزدهای اصلاح‌طلب حول محور علی لاریجانی به خبرنگار «فردا»گفت: افرادی می آیند و با آقای لاریجانی دیدار می کنند اما کسی با پرچم جریان سیاسی پیش آقای لاریجانی نمی آید مثلا بگوید من اصلاح طلب یا اصولگرا هستم و آمدم با شما صحبت کنم.

وی افزود: هر کس احتمال می دهد که می تواند خدمتی به کشور و نظام کند می آید با آقای لاریجانی صحبت می کند تا از نظر سیاسی و معنوی حمایت شود اما اصلا و ابدا ندیدیم کسی با پرچم جریان سیاسی به دیدار آقای لاریجانی آمده باشد.

یوسفیان ملا در واکنش به برخی خبرها و شنیده‌ها مبنی بر همکاری نمایندگان ادوار اصلاح طلب مثل تاجگردون با مجموعه علی لاریجانی برای انتخابات مجلس نیز گفت: خیر این طور نیست. آقای تاجگردون در این مجموعه ای که ما هستیم، نیست. حالا جای دیگری همکاری می کند ما خبر نداریم. در کل مجموعه ای ما هستیم و در استان ها و شهرستان ها فعالیت می کنیم، اصلاح طلبی در جمع ما نیست.

این فعال سیاسی نزدیک به علی لاریجانی همکاری نیروهای اصلاح‌طلبان – با پرچم اصلاح‌طلبی و نه به صورت جداگانه و مستقل – را با طیف لاریجانی تایید نمی‌کند اما از فعالیت نیروهای نزدیک به او و مجموعه نمایندگان ادوار در استان‌ها و شهرستان‌ها می‌گوید. رویکردی که حاکی از اراده این طیف برای ورود به عرصه انتخابات و تلاش برای تصاحب کرسی‌های مجلس است و قطعا مقدمه فعالیت‌های انتخاباتی و سیاسی گسترده‌تر علی لاریجانی خواهد بود. موضوعی است که در روزها و هفته‌های اخیر بارها مطرح شده و مورد توجه بوده است.