مراسم تکریم از مهندس سعید نوری و معارفه دکتر یگانگی بعنوان سرپرست شرکت نکا چوب برگزار شد ...

به گزارش شرق پرس مهندس سعید نوری در آئین تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت نکاچوب ضمن ابراز خرسندی از مدت زمان حضور در این شرکت، از همراهی تمام کارکنان و هیئت مدیره این مجموعه تشکر و قدردانی کرد.

مهندس نوری با آرزوی توسعه و موفقیت این شرکت خاطره انگیز اظهار داشت : تمام تلاش ما عملکرد خوب در راستای افزایش سهم بازار، فعال نمودن و تعالی شرکت و همچنین حرکت در مسیر پیشرفت نکا چوب بود.

وی در پایان صحبت هایش از همت و همراهی هیئت مدیره، مدیران مجموعه، سپاه پاسداران و همه ارگانهایی که در پیشرفت و احیای مجموعه کمک کردند تقدیر کرد و افزود؛ امیدوارم با مساعدت و ادامه این همکاری ها شاهد رشد و شکوفایی بیش از پیش این شرکت باشیم .

دکتر یگانگی رئیس هیات مدیره و سرپرست جدید نکاچوب نیز در این مراسم با اشاره به بهره بردن این واحد تولیدی از نیروی انسانی متعهد و مدیران متخصص، مؤمن و دلسوز مجموعه نکاچوب، بر هم افزایی و همدلی بیش از پیش مدیران و کارکنان تاکید کرد.

سرپرست شرکت نکاچوب در ادامه همه مجموعه را به رعایت اخلاق مداری، حرکت بر مدار قوانین و مقررات ، همکاری با دستگاه های نظارتی، همکاری و همدلی و‌ هماهنگی بیش از پیش در همه امور و اتکا به خداوند متعال دعوت کرد.

گفتنی است، در پایان این مراسم که در شرکت نکا چوب برگزار شد، سرپرست جدید شرکت نکاچوب و اعضاء هیئت مدیره از زحمات و تلاش های مهندس سعید نوری تجلیل و قدردانی نمودند.

 

خداحافظی سعید نوری از نکاچوب / سرپرست جدید معارفه شد

 

خداحافظی سعید نوری از نکاچوب / سرپرست جدید معارفه شد