حیدر داوودیان با حکم معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا و مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران به عنوان مدیرعامل جدید شرکت آب‌منطقه‌ای مازندران معرفی شد.

به گزارش شرق مازندران به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو ، مراسم معارفه مدیرعامل جدید شرکت آب‌منطقه‌ای مازندران با حضور معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی شرکت مدیریت منابع آب ایران، معاون امور اقتصادی استانداری مازندران و تعدادی از مسئولان استانی در سالن شهید فروزان این شرکت برگزار شد.
بر اساس این گزارش، حیدر داوودیان معاون پیشین طرح و توسعه آب‌منطقه‌ای مازندران با دریافت حکم انتصاب، برای یک دوره دو ساله به عنوان مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره این شرکت معرفی شد.
در حکم محمد جوانبخت خطاب به مدیرعامل جدید شرکت آب‌منطقه‌ای مازندران، راهبردهای مد نظر برای توسعه طرح‌های مرتبط با آبیاری و آبرسانی و مدیریت منابع آب تشریح و بر اجرای درست آن‌ها تاکید شده است.
برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌های مرتبط با اولویت‌های عمومی و تخصصی ابلاغی وزیر محترم نیرو، اجرای کلیه وظایف مندرج در اساسنامه شرکت و برنامه‌های ابلاغی مجمع عمومی، هیئت مدیره و تکالیف قانونی مرتبط با بخش آب و بهره‌برداری بهینه از منابع آب موجود به منظور حفظ پایداری و امنیت منابع آبی در حکم انتصاب مدیرعامل جدید شرکت آب‌منطقه‌ای مازندران مورد تاکید قرار گرفته است.
حیدر داوودیان از خرداد ۱۳۹۷ مسئولیت معاونت طرح و توسعه شرکت آب‌منطقه‌ای مازندران را بر عهده داشت. در کارنامه اجرایی وی معاونت منابع انسانی، مالی و پشتیبانی شرکت آب‌منطقه‌ای گلستان نیز ثبت شده است.

در این مراسم با صدور لوح تقدیری از سوی معاون وزیر نیرو و مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران، از زحمات و تلاش‌های محمدابراهیم یخکشی طی یک دهه مدیریت بر این شرکت قدردانی شد.