در بازدید میدانی مدیرعامل شرکت مدیریت طرح و توسعه آینده پویا از شرکت نکاچوب، بر ظرفیت های این شرکت تاکید شد ...

شرق پرس : دکتر افشار فتح الهی مدیرعامل شرکت مدیریت طرح و توسعه آینده پویا از شرکت نکاچوب، شرکت بهره‌برداری و صنایع چوب فریم و مجتمع توریستی- گردشگری سالاردره در استان مازندران بازدید کرد.

دکتر افشار فتح‌اللهی پس از بازدید از خط تولید نئوپان کارخانه نکاچوب در جمع اعضای هیات مدیره و مدیران شرکت اظهار داشت : ظرفیت نکاچوب در منطقه بی‌نظیر است و از امکانات و ظرفیت های مناسبی مثل جاده بین‌المللی، نزدیکی به فرودگاه، ریل قطار و بندر امیرآباد برخوردار است و سرمایه‌ای بزرگ برای استان و منطقه محسوب می شود.

مدیر عامل شرکت مدیریت طرح و توسعه آینده پویا تصریح کرد: برنامه‌ریزی هیات مدیره و مدیران باید به گونه ای باشد که با توجه به منابع و امکانات موجود، طرح‌هایی را پیشنهاد دهند، هلدینگ آینده پویا هم از نظرات صاحب‌نظران برای فعال‌سازی این واحد تولیدی معظم استفاده می‌کند.

دکتر فتح اللهی بیان کرد: هدف ما واگذاری امکانات و املاک مجموعه نیست بلکه به دنبال سرمایه‌گذاری و مولدسازی دارایی‌های موجود و استفاده بهینه از ظرفیت های بخش خصوصی برای راه اندازی واحدهای راکد هستیم‌.

دکتر فتح اللهی همچنین از بخش های مختلف شرکت بهره‌برداری و صنایع چوب فریم بازدید کرد. وی در این بازدید از نزدیک در جریان ظرفیت ها، امکانات و همچنین نیازمندی‌های این شرکت قرار گرفت. مدیرعامل هلدینگ آینده پویا در این بازدید با صدور دستورات لازم به مسئولان شرکت بهره برداری و صنایع چوب فریم بر ضرورت توسعه و به کارگیری تمام پتانسیل‌های این شرکت تاکید کرد.

مجتمع توریستی- گردشگری سالاردره در استان مازندران از دیگر مکانهایی بود که دکتر فتح اللهی از آن بازدید کرد. مدیر عامل شرکت مدیریت طرح و توسعه آینده پویا با نظارت دقیق از بخش‌های مختلف مجتمع زیبا و توریستی سالاردره شامل اتاق های اسکان، سالن های پذیرایی، سالن های ورزشی، رستوران ها، استخر و مجتمع های ویلایی بازدید کرد.

وی در این بازدید از نزدیک در جریان طرح توسعه و برنامه‌های جذب توریست و گردشگر این مجموعه قرار گرفت.دکتر فتح اللهی پس از استماع گزارش مسئولان این مجتمع، با صدور دستورات لازم بر ضرورت به کارگیری اصول صحیح جذب گردشگر و توسعه این مجموعه تاکید کرد.