با حضور مدیرعامل هلدینگ آینده پویا و در جهت راه اندازی خطوط تولید جدید جلساتی برگزار شد که ازجمله مصوبات مهم این نشست ها راه اندازی خطوط چوب پلاست و MDF در این مجموعه تولیدی بود

به گزارش شرق پرس مدیرعامل محترم شرکت طرح و توسعه آینده پویا، دکتر پناهیان با حضور در شرکت نکاچوب از بخش های مختلف شرکت بازدید کرد.

 

مهندس نوری، مدیرعامل شرکت نکا چوب در حاشیه این بازدید ضمن قدردانی از نگاه ویژه مدیریت طرح و توسعه آینده پویا به مجموعه تولیدی نکاچوب، ضمن تشریح فعالیت های نکاچوب، پتانسیل های موجود جهت رونق هر چه بیشتر فعالیت این شرکت بزرگ و تاثیرگذار منطقه را برشمرد.

 

در ادامه، جلسات تخصصی با حضور مدیرعامل هلدینگ در جهت راه اندازی خطوط جدید و رونق سایر خطوط در این مجموعه تولیدی برگزار شد که از اهم مصوبات جلسات می توان به راه اندازی خطوط چوب پلاست و MDF در مجموعه تولیدی نکاچوب اشاره کرد.

 

همچنین دکتر پناهیان مدیرعامل هلدینگ با تاکید بر اینکه تولید محصولات جدید در دستور کار شرکت نکا چوب قرار گیرد افزود؛ با توجه به فعالیت تخصصی شرکت های زیر مجموعه هلدینگ آینده پویا در بخش صنایع سلولزی و چوب و کاغذ، اقدامات مقتضی در راستای هم افزایی این شرکت ها در زمینه انتقال دانش فنی، استفاده از ظرفیت ماشین آلات، تولید مازاد، نیروی انسانی متخصص و …. از طریق تفاهمنامه همکاری،پیگیری و به نحو مطلوب اجرایی شود تا شاهد رونق بیش از پیش شرکت نکاچوب استان مازندران باشیم.