مدرس خیابانی در مازندران گفت : در طرح توسعه شرکت ساوین تاپ قائمشهر صادرات انجام می‌شود و هم‌زمان به موازات این صادرات می‌تواند ظرفیت را بالا ببرد

شرق پرس : با حضور حسین مدرس خیابانی سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت و احمد حسین زادگان استاندار مازندران، طرح توسعه شرکت ساوین تاپ در قائم شهر افتتاح شد.

حسین مدرس خیابانی در مراسم افتتاح طرح توسعه بخش ریسندگی شرکتی در شهرستان قائم‌شهر به خبرنگاران گفت: خوشبختانه در استان مازندران هم در جهش تولید و هم توسعه طرح‌های واحد صنعتی، اتفاقات خوبی رقم خورده است.

سرپرست وزارت صمت با اشاره به اینکه طرح توسعه این کارخانه به اقتصاد ملی کمک کرده است، افزود: همچنین در این کارخانه صادرات انجام می‌شود و هم‌زمان به موازات این صادرات می‌تواند ماشین آلات جدید وارد کرده و ظرفیت را بالا ببرد.

مدرس خیابانی کیفیت و تولید را موجب رونق اقتصادی منطقه دانست و بیان کرد: رونق تولید می‌تواند فرهنگ منطقه را تحت تأثیر خود قرار دهد زیرا با کاهش بیکاری و بزهکاری و رونق واحدهای تولیدی بسیاری از معضلات اجتماعی کاهش می‌یابد.

وی بر توجه به تولید و حمایت از سرمایه‌گذاری تأکید کرد و گفت: ما می‌توانیم با استفاده از ارز حاصل از صادرات ماشین‌آلات بیاوریم و یا از طریق بانک صنعت و معدن، سرمایه گردش به سرمایه گذار بدهیم و مسیر را برای تولید، تسهیل کنیم تا تولیدات به راحتی به دست مصرف کننده برسد.

به گزارش مهر، مدرس خیابانی خاطرنشان کرد: در شرایط تحریم مهمترین موضوع این است که سایه کالای خارجی را از سر تولید برداریم و با ممنوعیت و محدودیت واردات، از تولید حمایت کنیم.