رازجویان در جلسه بررسی مشکلات شرق مازندران بر لزوم توجه صنعت گردشگری و ایجاد راه دسترسی بندر امیرآباد به عنوان ظرفیت بزرگ برای توسعه استان تاکید کرد ...

شرق پرس : مهدی رازجویان در جلسه بررسی مشکلات شرق استان با بیان اینکه برای رونق اقتصادی و اشتغال در شرق استان باید به صنعت گردشگری توجه ویژه ای شود، افزود: شرق مازندران نیازمند توجه ویژه در حوزه بومگردی است.

 

وی با عنوان اینکه راه دسترسی از جمله ملزومات برای توسعه یک منطقه محسوب می‌شود، افزود: جهش تولید در راستای توجه جدی به روستاها شکل می‌گیرد و باید نسبت به توسعه زیرساخت‌ها برای افزایش تولید گام برداشت.

 

رازجویان بر لزوم توجه به ایجاد راه دسترسی بندر امیرآباد به عنوان ظرفیت بزرگ برای توسعه استان تاکید کرد و گفت: همچنین باید از ظرفیت بسیج سازندگی برای توسعه روستاها و اجرای پروژه‌های عمرانی بهره گرفت.

 

وی به ساخت دو هزار مسکن محرومان در استان اشاره و اضافه کرد: این طرح با همت بسیج سازندگی و دستگاه‌های متولی در دست اقدام است.

 

رازجویان تصویب منطقه آزاد را در توسعه اقتصادی استان بویژه شرق مهم دانست و گفت: با تصویب این منطقه بخشی از دغدغه‌های استان حل می‌شود.

 

به نوشته مهر، معاون استاندار مازندران درباره آزادسازی ساحل نیز گفت: بیش از ۸۵ درصد نوار ساحلی استان تاکنون آزادسازی شده است.