جانشین فرمانده انتظامی استان از تصادف یک دستگاه مینی بوس با یک دستگاه خودرو سواری سمند در شهرستان بهشهر خبر داد.

به گزارش شرق پرس سرهنگ حسن مفخمی شهرستانی در گفت وگو با پایگاه خبری پلیس با اعلام این خبر، گفت: در ساعت ۱۵ و ۳۷ دقیقه روز پنج شنبه ۱۸ مردادماه سال جاری در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع سانحه رانندگی در محور فرعی شهرستان بهشهر جاده & نیروگاه& موضوع در دستور کار فرماندهی انتظامی شهرستان بهشهر قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران پاسگاه انتظامی امیرآباد با حضور در محل حادثه در بررسی های اولیه دریافتند، یک دستگاه مینی بوس حامل کارگران باغ هلو با ۱۵ سرنشین به علت نامعلومی با یک دستگاه خودرو سمند به شدت برخورد کرد.

این مقام انتظامی اظهار داشت: در این حادثه رانندگان و تمامی سرنشینان دو دستگاه خودرو مصدوم شدند که با حضور عوامل امداد و نجات سریعاً به مراکز درمانی شهرستان های بهشهر، نکا و گلوگاه منتقل شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران با بیان اینکه کلیه مصدومان از ناحیه سر، دست و پا دچار ضرب خوردگی و مصدومیت شدند، افزود: راننده خودرو سمند به علت شدت جراحات وارده در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان فوت کرد.

سرهنگ مفخمی، افزود: با حضور کارشناسان پلیس راه علت حادثه بی احتیاطی از جانب راننده خودرو مینی بوس و انحراف به چپ اعلام شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان با هشدار به رانندگان وسایل نقلیه از آنان خواست؛ همواره با رعایت قوانین ومقررات راهنمایی و رانندگی ضامن سلامتی خود و دیگران باشند.