علی اصغر یوسف نژاد نماینده مردم ساری و میاندورود گفت: با حذف پیشنهاد دولت برای اجرای طرح مطالعاتی انتقال آب دریای خزر به فلات مرکزی، در کمیسیون ، این طرح در سال آینده بودجه ای نخواهد داشت و به بایگانی رفت.

بودجه طرح مطالعات انتقال آب خزر به سمنان حذف شد

 

به گزارش شرق پرس یوسف نژاد سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: طرح مطالعاتی پیشنهادی دولت برای انتقال آب دریای خزر به فلات مرکزی از لایحه بودجه سال ۹۷ کل کشور حذف شد.

 

علی اصغر یوسف نژاد در گفتگو با ایرنا اظهار داشت: اعضای کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی با اکثریت آراء با این پیشنهاد دولت مخالفت کردند و رای به حذف این پیشنهاد دولت دادند.

نماینده مردم شهرستان های ساری و میاندورود در مجلس دهم اظهارداشت : با حذف پیشنهاد دولت برای اجرای طرح مطالعاتی انتقال آب دریای خزر به فلات مرکزی، در کمیسیون ، این طرح در سال آینده بودجه ای نخواهد داشت و به بایگانی رفت.

اگرچه طرح مطالعاتی و انتقال آب دریای خزر به فلات مرکزی ( سمنان) از دولت دهم استارت خورد، ولی در تمام این مدت با مخالفت کارشناسان محیط زیست و افکار عمومی در مازندران مواجه و به فراموشی سپرده شد.

در سال جاری و در بحبوحه لایحه بودجه سال ۹۷ یکبار دیگر در فضای مجازی خبر از موافقت سازمان حفاظت محیط زیست کشور با این پیشنهاد دادند که این بار نیز با مخالفت مجلس شورای اسلامی روبرو شد.