در پی خسارات وارده به سیل زدگان، مجمع جوانان مازندران با انتشار بیانیه ای تمامی بودجه های اختصاص یافته به جشن هفته جوان٩٨ را برای کمک به مناطق سیل زده كشور اهدا میکند.

به گزارش شرق پرس هر ساله به مناسبت روز جوان، ویژه برنامه هایی در راستای گرامیداشت این روز و تقدیر از جوانان موفق برگزار می شود. اما امسال در برخی از استان های کشور شرایط به گونه ای دیگر است.

سیلی که در روزهای پایانی سال گذشته و روزهای نخست سال ۹۸ در استان های مازندران و گلستان جاری شد، بسیاری از هموطنان را دچار رنج و مشکلات بزرگی کرد.

در همین راستا و در پی خسارات وارده به سیل زدگان، مجمع جوانان مازندران با انتشار بیانیه ای تمامی بودجه های اختصاص یافته به جشن هفته جوان٩٨ را برای کمک به مناطق سیل زده کشور اهدا میکند.

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

خبر وقوع سیل در نقاط مختلف کشور و آسیب و خسارت به جمعی از هموطنان، بخصوص شهروندان نجیب استان مازندران، موجب تالم و تاثر همه مردم کشورمان شد.

 

در راستای بیانیه گام دوم رهبر انقلاب که موید تاکید ایشان به نقش محوری جوانان این مرز وبوم برای ساختن فردایی بهتر است، بر همه جوانان فرض است با خودباوری و نقش آفرینی جدی تر در همه کارزارهای مهم کشور ازجمله در زمان آسیب های گسترده به هموطنان، حضور پررنگ تر و نقشی محوری داشته باشند.

از سویی همبستگی و اتحاد امروز جوانان در رویدادهای تلخ، نشان از خودباوریست و جوانان این استان از ابتدای سال و همزمان با جاری شدن سیل مخرب در اقصی نقاط کشور , ثابت کرده اند که به مانند یک سرباز گوش به فرمان رهبر انقلاب و برای خدمت به هموطنان خود آماده خدمت هستند.

لذا مجمع جوانان مازندران اعلام می نماید با توجه به در پیش بودن اعیاد شعبانیه و میلاد حضرت علی اکبر(ع) و هفته جوان٩٨ و با تاسی از جوانمردی آن حماسه ساز دشت کربلا، تمامی بودجه های اختصاص یافته به جشن هفته جوان٩٨ در استان مازندران را برای کمک به مناطق سیل زده کشور اهدا خواهد کرد.

امید است با تدبیر مسئولان و تلاش نهادها و کمک مردم بی نظیر و همیشه در صحنه کشور عزیزمان، تألمات روحی مصیبت‌زدگان کاهش یابد و روند عادی زندگی در نقاط سیل زده کشور و علی الخصوص مازندران جریان یابد.