محمد تقی نورزاد در جلسه بررسی مشكلات زمین های بانك زمین بهشهر در فرمانداری این شهرستان اظهار داشت: عدم استفاده مناسب از این زمین ها، فرصت اشتغال زایی را از بسیاری از جوانان گرفته است كه با احیای مجدد آن در جهت رونق اشتغال گام برداشته می شود.

 

فرماندار بهشهر بانک زمین

 زمین های بلااستفاده “بانک زمین” بهشهر، موجب رونق اشتغالزایی است.

 

 

به گزارش شرق پرس، محمد تقی نورزاد در جلسه بررسی مشکلات زمین های بانک زمین بهشهر در فرمانداری این شهرستان اظهار داشت: عدم استفاده مناسب از این زمین ها، فرصت اشتغال زایی را از بسیاری از جوانان گرفته است که با احیای مجدد آن در جهت رونق اشتغال گام برداشته می شود.

 

وی با اشاره به اختصاص۱۲۰ میلیارد تومان برای احیای بانک زمین امیدواریم با اختصاص این مبلغ شاهد رشد و شکوفایی اشتغال و اقتصاد درمنطقه باشیم.

 

نورزاد با بیان اینکه زمینهای بانک زمین بهشهر در مجموع شامل ۱۸ هزار و ۳۰۰ هکتار است ادامه داد: ازاین مقدار ۱۲ هزار هکتار در اختیار محیط زیست است و مابقی که شامل ۶ هزار و ۳۰۰ هکتار است باید با اختصاص اعتبارات مناسب و برنامه ریزی درست احیاء شود.

 

فرماندار بهشهر گفت: احیای زمین های بانک زمین، موجب رشد اشتغال زایی و کاهش بیکاری می شود که در همین رابطه ستاد احیای زمین های بانک زمین راه اندازی می شود تا در جهت چگونگی جذب اعتبارات اختصاص یافته از سوی بانک کشاورزی برای این زمین ها نظارت و هماهنگی انجام شود.

 

به گزارش مهر, وی افزود: مشکل زمین های بانک زمین در بهشهر سال های زیادی است که برجای مانده و تاکنون این مشکل بانک زمین حل نشده که امیدواریم با اختصاص این اعتبارات این مشکل حل شود.