جهانگیری معاون اول رئیس جمهور ضمن ابراز همدردی با خانواده جانباختگان، مصدومین و خسارت‌دیدگان سیل مازندران, خواستار آماده‌باش کامل نیروهای امدادی شد

به گزارش شرق پرس به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، در این تماس تلفنی استاندار مازندران با اشاره به بارش بی سابقه باران در استان گفت: با آمادگی کامل ستاد مدیریت بحران، نیروهای امدادی و فرمانداران و با وجود بارش ۲۸۰ میلیمتری باران در رامسر شاهد کمترین تلفات جانی در مازندران بوده ایم.
محمد اسلامی افزود: از همه امکانات و ظرفیت ها برای کاهش تلفات و خسارات بهره گیری شد و همه نیروها در آماده باش کامل هستند.
معاون اول رئیس جمهور نیز در این تماس تلفنی بر بسیج همگانی و بکارگیری همه امکانات و نیرو‌های ستاد مدیریت بحران در استان‌ به منظور کمک‌رسانی و جلوگیری از بروز خسارت به زیرساخت‌ها و شبکه خدمات شهری تاکید کرد.
اسحاق جهانگیری خواستار آماده‌باش کامل نیروهای امدادی جهت رسیدگی فوری و امدادرسانی به مصدومین و خسارت‌‌دیدگان شد.
وی ضمن ابراز همدردی با خانواده جانباختگان، مصدومین و خسارت‌دیدگان، از استاندار مازندران خواست تا با نظارت و بکارگیری تمام ظرفیت‌های مازندران و استان‌های همجوار برای بازگشت شرایط به حالت عادی اقدامات لازم را انجام دهند.
معاون اول رییس‌جمهور در این تماس تلفنی در جریان آخرین وضعیت خسارات ناشی از بارش شدید باران و وقوع سیل و اقدامات صورت گرفته در مازندران قرار گرفت.