در حالیکه قرار بود پل جدید بالارستم قائمشهر با حضور وزیر ارتباطات و استاندار مازندران افتتاح شود و مقدمات این حضور هم آماده شده بود اما در نهایت مدعوین به این مراسم نرسیدند

شرق پرس : سیل اخیر در مازندران خسارات زیادی از خود به جا گذاشت که از آن جمله می‌توان به تخریب پل بالارستم در قائم‌شهر اشاره کرد.

این پل که راه ارتباطی مردم چند روستا به شهر بوده با طغیان رودخانه تلار به طور کامل تخریب و با پیگیری فرماندار، اداره راه و شهرسازی و اهالی منطقه بعد از ۷۰ روز احداث شد.

از آنجایی که وزیر ارتباطات و فناوری سه‌شنبه در استان مازندران حضور داشت با هماهنگی‌های به‌عمل آمده قرار شد تا رُبان افتتاح این پروژه کوچک ولی مهم برای اهالی منطقه، ظهر امروز با دستان وزیر جوان بریده شود.

کوچه و خیابان آب و جارو شد و اسپندها بر روی زغال داغ به رقص درآمدند و دودی از روی ذوق و شعف منطقه را پر کرده بود، بوی اسپند خبر از استقبال از مهمانی را می‌داد.

در گوشه‌ای دیگر، بنرها بر پایه‌های فلزی علم شدند و خبر از حضور وزیر، استاندار، نمایندگان مجلس و مدیرکل راه را می‌داد. بنرهایی که شاید با هزینه شخصی روستاییان آماده شد ساعت‌ها زیر نور آفتاب ماند و خبری از صاحبانش نشد.

مجری برنامه آغاز کرد و سخنرانان در مورد پروژه توضیحاتی دادند تا شاید کمی وقت بخرند برای رسیدن بزرگان مجلس که باز هم اتفاقی نیفتاد.

چهره‌های صمیمی و چشم‌های منتظر اهالی زیر آفتاب سوزان امروز قائم‌شهر سوخت و به جاده ماند و پل بدون افتتاح رّبان افتتاح شد.

گرچه این پُل بدون حضور وزیر و استاندار هم به بهره‌برداری می‌رسید ولی بهتر آن بود که یا قولی داده نمی‌شد و یا اگر عهدی بسته شد باید پای عمل به آن ایستاد.

 

آقای وزیر و استاندار به مراسم افتتاح پل نرسیدند!

 

 

 

فارس