در این مراسم، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر و مسئولان فرهنگی هنری بهشهر حضور داشتند و گروه‌های مختلف نوروزخوان، به‌ ترتیب برنامه‌های خود را اجرا کرده سپس با هماهنگی مسئولان شهری به سطح شهر رفتند.

 

چهارمین جشنواره فرهنگی هنری نوروزخوانی این شهرستان زیر نم‌نم باران پیش از ظهر امروز با حضور نوروزخوانان برجسته مازندرانی در پارک ملت بهشهر کلید خورد.

 

 

 

 

در این مراسم، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر و مسئولان فرهنگی هنری بهشهر حضور داشتند و گروه‌های مختلف نوروزخوان، به‌ ترتیب برنامه‌های خود را اجرا کرده سپس با هماهنگی مسئولان شهری به سطح شهر رفتند. – See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13921217000752#sthash.FoGBtRjM.dpuf

به گزارش شرق پرس، در این مراسم، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر و مسئولان فرهنگی هنری بهشهر حضور داشتند و گروه‌های مختلف نوروزخوان، به‌ ترتیب برنامه‌های خود را اجرا کرده سپس با هماهنگی مسئولان شهری به سطح شهر رفتند.

 

 

 

به گفته رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهشهر، نوروزخوانان مازندرانی از امروز تا ۱۹ اسفندماه در سطح برخی مدارس و روستاهای این شهرستان، حضور دارند.

 

 

 

علی‌اصغر باباکوهی‌اشرفی تصریح کرد: جشنواره نوروزخوانی در بهشهر با هدف احیای سنت‌ها و آیین‌های اصیل بومی محلی مازندران و ایجاد نشاط و شادابی در  شهرستان در آستانه فصلی نو، برگزار شد.
فارس،ایرنا