‌بنا به درخواست مقامات آمریکایی یک تبعه اسرائیلی ۶۴ ساله در فرودگاه “بن گورین” در سرزمین های اشغالی به اتهام انجام معامله با ایران بازداشت شد .     پایگاه خبری آروتز شوا در خبری مدعی شد تل آویو یک اسرائیلی را به اتهام فروش تجهیزات نظامی به “جمهوری اسلامی ایران” بازداشت کرده است […]

 

‌بنا به درخواست مقامات آمریکایی یک تبعه اسرائیلی ۶۴ ساله در فرودگاه “بن گورین” در سرزمین های اشغالی به اتهام انجام معامله با ایران بازداشت شد .

 

 

پایگاه خبری آروتز شوا در خبری مدعی شد تل آویو یک اسرائیلی را به اتهام فروش تجهیزات نظامی به “جمهوری اسلامی ایران” بازداشت کرده است .

به گزارش  شرق پرس,  باشگاه خبرنگاران به نقل از آروتز شوا نوشت ؛ این پایگاه خبری رژیم صهیونیستی اعلام کرد :‌بنا به درخواست مقامات آمریکایی یک تبعه اسرائیلی ۶۴ ساله در فرودگاه “بن گورین” در سرزمین های اشغالی به اتهام انجام معامله با ایران بازداشت شد .

این سایت اسرائیلی مدعی شد ،‌این فرد از سوی دادگاه فدرال آمریکا و به اتهام صادرات تجهیزات نظامی آمریکایی بدون اخذ مجوز طی سالهای ۲۰۰۰ تا ۲۰۰۴ تحت تعقیب بوده است .

این اسرائیلی ۶۴ ساله همچنین به اقدام علیه امنیت ملی آمریکا و نقض دستور ریاست جمهوری در قبال ممنوعیت تجارت با ایران متهم شده است .

وی هنگام خروج از اسرائیل و در فرودگاه بن گورین بازداشت و هم اکنون در زندانی در تل آویو به سر می برد . به گفته مقامات دادستانی رژیم صهیونیستی این فرد به احتمال فراوان بادرخواست مقامات آمریکایی به واشنگتن منتقل خواهد شد تا در آنجا مورد محاکمه قرار بگیرد . آمریکا اعلام کرده است ظرف ۶۰ روز آینده درخواست استرداد وی راصادر خواهد کرد .

گفتنی است پیشتر نیز رژیم صهیونیستی همکاری هایی از این دست با دولت آمریکا داشته است.

 

/انتهای خبر