مصطفی نیاز آذری چهره پُر سر وصدای مازندرانی مطرح شده در پرونده اکبر طبری که به کانادا رفته بود، اکنون با اعلام اینکه درآمدش صرف اجرای پروژه‌های عام‌المنفعه می شود، به ایران بازگشت ...

شرق پرس :  مصطفی نیازآذری، یکی از اسامی مطرح در پرونده اکبر طبری، که در کشور کانادا اقامت داشته است، چند روزی است به کشور باز گشته است، با حضور در تهران، از روال عادی فعالیت‌های اقتصادی‌اش خبر می‌دهد و در گفتگو با خبرنگاران می‌گوید: ابهامات مربوط به پرونده آقای طبری، آسیب بسیاری بر فعالیت اقتصادی من در داخل وارد کرد که با روشن‌شدن ابهامات، موانع مرتفع شد و اکنون همه ابعاد فعالیت اقتصادی‌ام، هم در داخل و هم در خارج، به روال عادی برگشته و تمام عواید حاصل از فعالیت تجاری‌ام صرف احداث بیمارستان و مدرسه در مناطق محروم کشور بویژه در استان مازندران می‌شود.

او با بیان اینکه تمرکز تیم تهران بر اجرای پروژه‌های عام‌المنفعه استوار شده است، تأکید می‌کند تحقق این اهداف، با همراهی و حمایت مردم ایران سرعت و قوت بیشتری می‌یابد.

نیازآذری می‌گوید: با مبادی بین‌المللی درجه‌یکی که در اختیار داریم، ضمن تأمین مالی، تهیه و تأمین مجهزترین و روزآمدترین تجهیزات را برای احداث طرح‌های درمانی و آموزشی در دستور کار قرار دادیم و بعد از اخذ مجوز ارگان‌های ذی‌ربط، کارمان را آغاز می‌کنیم.