نیروهای مقاومت همچنین در اقدامی بی‌سابقه به حداقل ۷ شهرک صهیونیست‌نشین نفوذ کردند که یک شکست تمام عیار امنیتی و اطلاعاتی برای اسرائیل محسوب می‌شود.

شرق مازندران : یک مقام ارشد دولت آمریکا بامداد یکشنبه اذعان کرد که هیچ نشانه‌ای از دست داشتن ایران در عملیات «طوفان الاقصی» توسط حماس علیه رژیم موقت صهیونیستی، وجود ندارد.

این مقام آمریکایی که خواست نامش فاش نشود، در گفتگو با رسانه‌ها گفت که کاخ سفید از تل‌آویو حمایت کرده و آماده ارائه تمام ابزارهای لازم به این رژیم است.

به نوشته خبرگزاری «رویترز»، وی همچنین افزود که دولت بایدن احتمالا روز یکشنبه کمک‌های نظامی جدیدی برای رژیم تروریست صهیونیستی اعلام می‌کند.

این مقام ارشد کاخ سفید اظهار داشت: «ما به مقامات اسرائیلی اعلام کردیم که آماده ارائه تمام ابزارهای حمایتی به دولت و مردم اسرائیل هستیم. ما به وضوح به هر نهاد یا طرف متخاصم اسرائیل نسبت به سوء استفاده از این وضعیت هشدار دادیم».

وی ضمن اشاره به گفتگوی «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا با «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم کودک‌کُش صهیونیستی، گفت: «بایدن از اسرائیل حمایت کرد و بر هماهنگی نزدیک بین ارتش و تیم‌های اطلاعاتی ما تأکید کرد».

صبح روز شنبه بود که بعد از انتشار خبرها درباره حملات بیش از دو ساعته موشکی و راکتی از نوار غزه به اهداف مختلف رژیم صهیونیستی شامل تل‌آویو، «محمد الضیف» فرمانده کل گردان‌های القسام، شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)، از آغاز عملیات طوفان الاقصی خبر داد.

نیروهای مقاومت همچنین در اقدامی بی‌سابقه به حداقل ۷ شهرک صهیونیست‌نشین نفوذ کردند که یک شکست تمام عیار امنیتی و اطلاعاتی برای رژیم کودک‌کُش صهیونیستی محسوب می‌شود.