آلبوم خداحافظ از گروه آریان شامل 11 قطعه است که هشت قطعه آن از ساخته ‏های علی پهلوان، دو قطعه از ساخته‏ های شراره فرنژاد و یک قطعه هم از کارهای سیامک خواهانی است

 

شرق پرس:  پنجمین آلبوم گروه آریان با نام خداحافظ به خوانندگی کنسرت در بازار موسیقی کشور منتشر شد.

 

این آلبوم پس از کش و قوس‏های فراوان، از صبح امروز (نوزدهم اسفد ماه)، تحت امتیاز شرکت ترانه شرقی (به مدیریت محسن رجب‏پور) به صورت همزمان در تهران و شهرستان توزیع شد.
 
 
arian-group1
 
آلبوم خداحافظ شامل ۱۱ قطعه است که هشت قطعه آن از ساخته ‏های علی پهلوان، دو قطعه از ساخته‏ های شراره فرنژاد و یک قطعه هم از کارهای سیامک خواهانی است، شهاب حسینی، فرشاد فارسیان و سعید مدرس در غیاب نینف امیرخاص وظیفه تنظیم قطعات آلبوم را به عهده داشته ‏اند و امیر تفرشی هم قطعات را میکس و مستر کرده است.
 
 
فرزاد فخرالدینی و بابک صفرنژاد نوازندگان حرفه ‏ای گیتار الکتریک و هارمونیکا (سازدهنی) هم به عنوان نوازنده مهمان در این آلبوم حضور دارند.
 
 
این آلبوم از بیستم اسفند ماه روی تمام سایت‏های معروف فروش بین‏ المللی، قابل خریداری خواهد بود و در ایران هم علاقه‏ مندان به خرید اینترنتی می‏توانند آن را از طریق سایت بیپ تیونز تهیه کنند.
 
 
علاقه مندان می توانند برای تهیه آلبوم «خداحافظ» به صورت نسخه اصلی به مراکز معتبر فروش محصولات فرهنگی و هنری سراسر کشور مراجعه کنند./ایرنا