در روزهایی که با کاهش کالاهای اساسی ، مردم با مشکلات عدیده ای روبرو شدند، هستند افرادی که برای سود بیشتر و با اقدام ناجوانمردانه احتکار کالاهای اساسی ، فشار بر مردم را بیشتر می کنند

شرق مازندران : فرمانده انتظامی بهشهر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر احتکار کالا های اساسی توسط فردی در شهرستان بهشهر، موضوع در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.

سرهنگ حسن عنایتی گنجی افزود: پس از هماهنگی‌های قضائی، مأموران پلیس آگاهی و امنیت عمومی در بازرسی از محل نگهداری کالا توسط متهم ۳ و نیم تن برنج و ۵۰۰ لیتر روغن مایع کشف و ضبط کردند.

او ارزش اموال مکشوفه احتکار شده را برابر نظر کارشناسان بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان عنوان کرد و گفت: متهم نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ عنایتی افزود: برخورد قاطع و قانونی با محتکران کالا‌های اساسی و مورد نیاز مردم به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد و شهروندان در صورت کسب اطلاع از فعالیت محتکران مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

گزارش هایی از کشف انبارهای کالاهای احتکار شده در شهرهای تنکابن ، ساری و نکا هم وجود داشت که نشان می دهد برخی از سودجویان روزهای سخت مردم را بهانه ای برای کسب درآمدهای غیرمتعارف خود کرده اند .