در حالی قطعی های مکرر آب شرب در گلوگاه موجب اعتراض مردم گردید که مسئولان مدتهاست اعلام می کنند، تعمییر چاه شماره هفت علت قطعی آب شهر گلوگاه است

شرق مازندران : مدتی است قطع شبانه آب در شهر گلوگاه، موجب اعتراض و دلخوری شهروندان شده است.

مشکلی که علیرغم صبوری مردم همچنان ادامه دارد و ظاهرا بازدید ها و جلسات در حد چند عکس و خبر از مسئولین خروجی داشت و روند بسیار کند رفع این مشکل روی اعصاب مردم شهر است.

این در حالیست که سالها پیش گلوگاه را با چشمه های پرآب و زلال آن می شناختند و شاید کمتر کسی فکر می کرد تصمیمات و اتفاقات اخیر منجر به آن شود که این شهر در تامین آب شرب اینگونه دچار مشکلات کمی و کیفی شود.

مسئولان مرتبط مدتها پیش و در تشریح مشکل بوجود آمده اعلام کردند؛ چاه شماره هفت تامین آب شهر دچار مشکلاتی گردید و در دست تعمییر است. اما این روند آنقدر طولانی شد که کاسه صبر شهروندان را لبریز کرد.

به هر تقدیر اکنون که آسایش و آرامش مردم یک شهر به چاه هفت گره خورده، شایسته است که مسئولان در کنار برگزاری جلسه و تهیه خبر و عکس، کمی هم به سرعت اجرای کار و اعصاب ناآرام مردم در این شرایط سخت تلاطم های اقتصادی توجه کنند. چراکه در این زمان طولانی که مسئولان شهرستان درگیر رفع اشکال از چاه هفت بودند در خیلی از نقاط دیگر، مگا پروژه های زیادی تعریف، اجرا و به بهره برداری رسید اما روند تعمییر چاه شماره هفت همچنان ادامه دارد.