محمد جواد ملک محمودی کارگردان گروه پندار در شرق مازندران گفت : گلوگاه با تئاتر" چه حکمتی است در این مردن" به جشنواره تئاتر می رود....

به گزارش شرق مازندران نمایش ” چه حکمتی است در این مردن ” با نویسندگی و کارگردانی محمد جواد ملک محمودی ۱۲ تا ۲۱ مهرماه در گلوگاه روی صحنه رفj.

محمدجواد ملک محمودی سرپرست و کارگردان گروه هنری پندار در اینباره گفت : شهرستان گلوگاه و مردم عزیز این شهرستان از نعمت وجود سینما بی بهره هستند. هرچند که سینما و تئاتر علی‌رغم شباهت‌های بسیاری که دارند اما قطعا تفاوت‌های مشخصی هم بین این دو هنر وجود دارد.

 

وی افزود؛ تماشای نمایش و تئاتر به صورت زنده حال و هوا و انرژی خاص خودش را دارد و گروه هنری پندار، با تولید اثرهایی در شان مردم شریف گلوگاه و حتی فراتر از شهرستان، توانسته تا حدود زیادی خلا سینما رو در گلوگاه پر کند.

 

این کارگردان جوان شرق مازندران اظهار داشت؛ بنده معتقدم جامعه ای که فاقد هنر نمایشی و تئاتر باشد و در آن نمایش در جریان نباشد، جامعه‌ای پیشرو و روشن فکری جلوه نمی‌کند و چقدر باعث خرسندی ماست، که در شهرستان گلوگاه جوانانی هستند که با غیرت و پشتکار و سواد و دانش این رشته، در زمینه هنر نمایشی فعالیت دارند.

 

ملک محمودی بیان داشت؛ سی و پنجمین دوره جشنواره تئاتر مازندران در حالی آماده برگزاری است که بعد از سی و پنج سال، این اثر یعنی “چه حکمتی‌ست در این مردن” برای اولین بار به نمایندگی از شهرستان گلوگاه، در این جشنواره شرکت داده شده و ما آماده هستیم، با بهترین کیفیت در این جشنواره شرکت کنیم.

 

محمد جواد ملک محمودی