زلیکانی عضو شورای شهر ساری با اشاره برخی حاشیه های در شورا گفت: این مسائل طبیعی است و نمی شود گفت که پشت پرده ای وجود ندارد و اگر کسی تکذیب کند صادقانه حرف نمی زند

 

به گزارش شرق پرس (شرق مازندران) علی اکبر زلیکانی عضو شورای شهر ساری در حاشیه نمایشگاه مطبوعات و در گفتگو با شرق پرس با اشاره به برخی مشکلات در حوزه شهری و شورای شهر ساری گفت: بعضا پیگیری اهداف گروهی و حزبی و یا حتی فردی, مشکلاتی را بوجود آروده است و متاسفانه همه چیز در حال آزار دهنده شدن است اما نهایتا این مردم هستند که حرف آخر را خواهند زد و نظر مردم است که در انتخابات آینده تعیین کننده خواهد بود.

 

علی اکبر زلیکانی شورای شهر ساری

 

وی در بخش دیگری از این گفتگو در پاسخ به این سئوال که چه نمره ای به حضور خود در شورا می دهید اظهار داشت؛ با توجه به جمیع جهات می توانم فقط نمره قبولی دهم, اما این نمره نیز در مقایسه با دیگران نمره خوبی است.

وی درباره ترکیب فعلی شورای شهر ساری گفت: احساسم اینست که ترکیب قوی نیست اما نقطه قوت این شورا انتخاب شهرداری مانند عبوری است و من به شهردار اعتقاد دارم و باید به ایشان کمک کنیم. اما پیگیری مطالبات حقیقی مردم و کار تیمی و گروهی از اولویت های یک شورای موفق است که من چنین چیزی در شورای فعلی ندیدم ولی با همه این مسائل این شورا از همه شوراهای دیگر استان مازندران جلوتر است.

عضو شورای شهر مرکز استان با اشاره به اختلافات قبلی در انتخابات هیات رئیسه شورای شهر گفت: این مسائل طبیعی است و نمی شود گفت که پشت پرده ای در اینگونه انتخابات وجود ندارد, اگر کسی تکذیب کند صادقانه حرف نمی زند, اما خودم ۲ سال است که از این پشت پرده ها کنار کشیدم و در هیچ کمیسیونی کاندید نشده ام و بعنوان عضو مستقل شورا سعی می کنم به مجموعه شهرداری کمک کنم. و پنج نفر از اعضای شورای فعلی نیز از لحاظ فکری و عقیده ای نزدیک به هم هستیم.

زلیکانی در پایان این گفتگو درباره احتمال نصب تله کابین در محدوده پارک جنگلی سکوتپه تا پارک ملل در مسیر رودخانه تجن گفت: در گذشته آقای نجفی سرمایه گذار تله کابین رامسر  از محل بازدید کردند اما به دلیل اینکه زیر ساخت ها در آن زمان آماده نبود تلاش ها ادامه نیافت, اما اکنون وضعیت به مراتب بهتر شده و زیر ساخت ها آماده است و در چنین شرایطی بخش خصوصی رغبت خواهد داشت که سرمایه گذاری کند. آقای نجفی نیز اخیراً مجدد از محل بازدید کردند و تمایل خود را برای مشارکت در این پروژه ابراز داشتند. که اگر این طرح اجرا شود توسعه گردشگری ساری تاثیر بسیار خوبی خواهد گذاشت.