شکارچیان گراز در ساری در حالی در چنگال قانون گرفتار شدند که از آنها 200 کیلوگرم گوشت گراز کشف شد ...

شرق مازندران : علی قیصری رئیس پلیس آگاهی استان،از دستگیری دو شکارچی غیرمجاز و کشف ۲۰۰ کیلو گوشت گراز در شهرستان ساری، خبر داد و در تشریح جزئیات این خبر، اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر شکار حیوانات وحشی و عرضه گوشت غیرمجاز توسط شکارچیان غیرمجاز در شهرستان ساری،موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی مازندران افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و اقدامات گسترده فنی و پلیسی موفق به شناسایی دو شکارچی غیرمجاز در این ارتباط شدند.

قیصری از دستگیری متهمان در اقدامی غافلگیرانه خبر داد و اظهار کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۷ قبضه اسلحه شکاری غیرمجاز شکاری و بادی، ۲۰۰ کیلوگرم گوشت گراز و هفت پرنده وحشی نایاب تاکسیدرمی شده کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی استان افزود: در ادامه این عملیات دو نفر از افرادی که اقدام به عرضه گوشت‌های غیرمجاز به یکی از رستوران‌ها در استان‌های همجوار ارسال می‌کردند نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

قیصری در پایان از شهروندان خواست؛ ضمن توجه به هشدارهای پلیس که از طریق رسانه‌های جمعی،جراید و صداوسیما اطلاع رسانی می‌شود، در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک مراتب را بدون فوت وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.