با حضور معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای عملیات ساخت بزرگ‌ترین زیرگذر استان در شرق مازندران و در روستای پاسند آغاز شد

به گزارش شرق پرس علی اکبر ییلاقی در عملیات آغاز به ساخت این پروژه در روستای پاسند و در بین مردم گفت: این پروژه با ارتفاع ۵ متر و عرض ۹ متر از بزرگ‌ترین پروژه‌های مازندران است که برای تردد کمباین و کامیون به دلیل قرار گرفتن در مسیر جاده سراسری و اراضی کشاورزی قابل‌استفاده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در حاشیه آغاز احداث این پروژه زیرگذر شرق مازندران اظهار داشت : اعتبار و هزینه در نظر گرفته‌شده برای این پروژه سه میلیارد تومان برآورد شده است که امیدواریم با کمک مسئولان در بازه زمانی مناسب این پروژه تحویل مردم شود و این محور سالهاست شاهد تصادفات مختلف شده است و احداث یک زیرگذر در منطقه ضروری بوده است.

ییلاقی افزود: با توجه به ساخت‌وساز جاده‌ای، ظرف یک ماه آینده، جاده به شکل اولیه خود برمی‌گردد و مشکل تردد و ترافیک فعلی برطرف می‌شود.

وی گفت: برای ساخت این پروژه مشکل قراردادی نداریم و قراردادهای مختلف با پیمانکار بسته‌شده است و برای ادامه روند ساخت‌وساز و پیشرفت کار نیازمند تزریق نقدینگی در موعد و زمان مقرر هستیم.

انتظار چند ساله مردم منطقه پایان یافت

هادی خنجری در عملیات آغاز به ساخت بزرگ‌ترین زیرگذر مازندران در روستای پاسند بهشهر افزود: تلاش برای ارائه خدمات بهتر به مردم از وظایف مهمی است که بر عهده‌داریم و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نیستیم.

وی بابیان اینکه امروز مردم به انتظار چندساله خود در راستای احداث زیرگذر رسیدند؛ خاطرنشان کرد: تصادفات و حتی بروز مرگ‌ومیرهای مختلف در این جاده موجب شد تا احداث این جاده با توجه به نیاز مردم منطقه و تلاش‌های نماینده مدرم در مجلس سرعت بیشتری بگیرد.

خنجری گفت: احداث این زیرگذر علاوه بر استفاده مردم منطقه موجب بهره‌مندی مردم روستاهای بالادست و کوهستانی از این مسیر و ایجاد مسیری امن خواهد شد که با استقبال همگان روبرو است.

وی افزود: ایجاد ایمنی درراه‌ها، افزایش امنیت مردم و تلاش برای خدمات‌رسانی هر چه‌بهتر به شهروندان از وظایف مهم ما به‌عنوان نمایندگان دولت است که باقوت در دست انجام و اقدام است.

به گزارش مهر, فرماندار بهشهر گفت: پروژه زیرگذر پاسند، از نیازهای مهم مردم روستای پاسند و روستاهای بالادست بهشهر بود که باتدبیر و برنامه‌ریزی مناسب، جامه عمل پوشید.