جعفر خائفی در نقد اظهارات این نماینده مجلس می نویسد: خود و شما را دعوت می کنم به شنیدن صدای مردم و بیان حقایق و اعتماد به مردم برابر فرمایشات بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و رهبر معظم انقلاب, که مردم ولی نعمتان ما هستند بیایید به فکر استفاده انتخاباتی از مردم نباشیم.

 

naghd5

به گزارش شرق پرس, جعفر خائفی فعال سیاسی و  یکی از شهروندان استان مازندران در واکنش به اظهارات نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی در نشست خبری با رسانه ها نامه سرگشاده ای را به سایت شرق پرس ارسال نمودند که در ادامه ملاحظه می فرمائید:

 

 

بدیهی است انتشار این نوشتار صرفاً نظر و عقیده نویسنده مطلب است و بیانگر رویکرد سیاستگذاران شرق پرس نخواهد بود.

 

 

 بسمه تعالی

 

ملک را ویران، خلق را پریشان می کنند، آنانکه چشم بر واقعیت می بندند و ندای مشفقان را نمی شنوند.

 

جناب حسینی؛ آدمها را باید از رویاهایشان شناخت، آنوقت که سودای بهارستان را در سر داشتید، رو بسوی پاستور رفتید و الان نیز که مزه بهارستان زیر زبان شما ماند، رویای ورود به اردوگاه اصلاح طلبان بدلیل اقبال مردم به آنها، شما را برآن داشت تا در صحبت هایتان، هم به نعل بزنید و هم به میخ!!! که در زیر نمونه هایی از گفته های شما را عنوان تا انشاالله به همان چیزی که اعتقاد دارید ادامه مسیر بدهید نه اینکه بخواهید موج سواری کنید، چون مردم این موضوعات را متوجه خواهند شد.

 

بر شماست که تغییر مسیر داده و بر اساس اعتقادات خودتان که همانا گذشته شما نشانگر اعتقادات شماست حرکت کنید.

 

 

 در شروع این نشست آنچنانی که در منابع خبری آمده است در ارتباط با نساجی اعلام داشته اید که انتظار به راه افتادن نساجی به همان شکل قبلی انتظار زیبایی نیست!

 

جناب حسینی؛ پاستور نشینی در زمان احمدی نژاد به شما هم آموخت که صدای مردم را نشنوید و نخواهید به زور مردم را بهشت ببرید و زیباشناسی را به مردم دیکته نکنید.

 

آیا دوست دارید اینجانب بعنوان یک شهروند به شما بگویم که چه کاری زیباست؟ شرمنده نشدن آن کارگر نساجی پیش همسر و فرزندانش یک کار زیبا است و اینکه نماینده ای نتواند هیچ کار برای این قشر زحمت کش انجام دهد این زیبا نیست و هزارن نمونه دیگر که در این مقال نمیگنجد.

 

در ادامه فرمودید سه سال جلسه برای حل مشکل نساجی داشتید که هنوز به بار ننشست و اگر طی این سه سال جلسه می گذاشتید چرا گزارش آنرا به مردم نمی دادید و بر فرض صحت گفته های شما چگونه سه سال جلسات مستمر گذاشتید که هنوز نتوانستید این مشکل را حل کنید و شاید هم خدایی ناکرده تعمدی در آن بوده تا دوباره در انتخاباتی دگر باز محملی شعاری شود برای رای آوردن دوباره تان !!!

 

و به نمایندگی از صاحب ملک نساجی  به دفاع از او می پردازید و حق او میدانید که می تواند زمینهای خود را بفروشد انگار که مردم نمی دانند صاحب ملک میتواند ملک خود را بفروشد!؟

 

صحبت از این بود که شما راهکاری ارائه بدهید تا املاک فروخته نشود و دوباره نساجی احیا شود و فراموش نکنیم که شما فقط نماینده صاحب ملک نیستید و نماینده همه مردم هستید باید از حقوق همه مردم دفاع کنید.

 

 

در ادامه چنین گفتید:” رسانه باید بداند چه کسانی نمی خواهند بگذارند مشکل شهر حل شود؛ ذهن ها به سمت فروش معطوف شده و مشکل را از مسیر دیگری حل کردیم چون اگر متوجه می شدند شاید نمی گذاشتند مشکل رفع شود”

 

 

اگر رسانه ها باید بدانند چرا در زمان لازم نگفتید؟ و آن زمان به اقرار خودتان از یک مسیر دیگری حل کردید! اولا آن مسیر را اعلام بفرمایید و ثانیا اینکه چه کسی یا کسانی بودند که نمی گذاشتند و نمی گذارند تا مشکل شهر حل بشود ؟

 

چرا الان به رسانه ها نمی گویید یا منبع اطلاعات شما صحیح نیست یا اینکه به فکر این هستید که یک دشمن فرضی را در ذهن مردم متصور نمایید تا سرپوشی باشد برای کم کاریها و یا اینکه قادر نیستید اسمی را نام ببرید که این هم ضعف بزرگی است ضعفی که مردم و دستگاههای نظارتی را اعتماد نمی کنید.

 

 

و در ادامه نیز گفتید ” اصل را بر این گذاشتم که در انتصابات شرکت نکنم ” شما چطور خود را مبرا از این کار میدانید در حالیکه برای رییس یک اداره که در دولت قبلی آن را گماشتید مصرانه برای حفظ او اعلام کردید که ایشان خط قرمز شماست و این امر یک تناقض مشهود در گفتار و اعمال شماست و در خصوص مطهری نیز فرمودید:” صرف نظر از این که مطهری کیست نباید فرصت نقد و سخنرانی را هرچند مخالف از افراد نخبه گرفت “

 

 

نمی دانم مطهری از دیدگاه شما کسی است که نقد می کند؟ سخنران است؟ مخالف است؟ یا نخبه؟ چند کلمه کلی و متناقض را در یک جمله جمع کرده و  باید از خبرنگاران گله مند باشیم که چطور متوجه این فرار کردن های شما از پاسخ گویی مستدل و شفاف نشدند؟

 

 

و در ادمه نیز یک برگ برنده به زعم خود در انتخابات آتی را رو کردید که جویبار را پایتخت خاویار خواهید کرد و شما در پایتخت کشتی شدن جویبار و عشق مردم را در یکدلی و همرنگی برای خودتان این رویا را درست نمودید که با وعده خیالی دیگر حتماً می توانید از این حوزه رای مناسبی بگیرید حال آنکه برای این طرح انتخاباتی خود نه مطالعه علمی در دست دارید و نه تحقیقاتی کارشناسی در دست دارید. البته که همه خوشحال خواهند شد.

 

 

و برای سیاسیت خارجی ایران نیز تئوری دادید و فرمودید:” سی سال با آمریکا ارتباط نداشتیم برای ما اتفاقی نیافتاده است” 

 

مگر می شود ارتباط با آمریکا را هم بی تاثیر دانست و هم خواهان ارتباط با رعایت مصلحت شد!؟ اگر که اعتقاد دارید ارتباط با آمریکا هیچ تاثیری برای ملت ما ندارد چرا می گویید ارتباط با رعایت مصلحت خوب است و چرا اعلام کردید که موافق مذاکرات هستید؟ در حالیکه اعلام نکردید آیا شما هم آن لیست ۲۵۰نفری را امضا کردید یا خیر؟ و از اینکه به فکر گرفتن نمره از مردم هستی انشاالله که حربه تبلیغاتی نباشد که اگر درست باشد باید بگویم که به فکر نمره قبولی نباید باشید چرا که هم مشاور احمدی نژاد بودید و هم مخالف اختلاس و … که اینها مصداق جمع نقیضین است.

 

 

چطور در مجلس قوانینی طرح و تصویب  می شود و گرانی را تشدید می کند و صدای شما بلند نمی شود؟ شما در کدام نطق خود از گرانی ها و تصویب طرحها و لوایح شکوه کردید؟

 

و بعد از سه سال همچنان برای بهبود آب آشامیدنی در حال مذاکره هستید این چه مذاکره ای هست که تا زمان انتخابات به طول انجامید؟ برای بهبود وضع معیشتی و ارتقا سلامتی مردم باید با ریشه های بیماری بصورت بنیادین مبارزه و طرح ریزی کرد وگرنه احداث بیمارستان چند صد تختخوابی نشان از سلامتی مردم نمی تواند باشد.

 

  جالب اینکه اعلام کردید: “هرکسی را برای سرمایه گذاری آوردیم به نتیجه نرسید” چرا بدون مطالعه و برنامه سرمایه گذار می آورید؟ چرا استعداد و منابع منطقه را مطالعه و مطابق آن به جذب سرمایه گذار اقدام نمی کنید که با فرار سرمایه گذار مواجه نشوید؟ و این خود سند اثبات ادعای ما هست که حرفهایتان بدون مطالعه و صرفا تبلیغاتی برای انتخابات آینده شماست.

 

و اما  اظهار نظر شما در خصوص ممنوع التصویر کردن رئیس جمهور دولت اصلاحات, که فرمودید” اقدام  قوه قضاییه می تواند قانونی باشد ولی عقلایی نیست چون اگر می خواستند رئیس دولت اصلاحات را محدود کنند با این کار محدود نشده است”

 

خیلی جالب است !! اول اینکه بصورت دوپهلو کار قوه قضاییه را تایید کردید و فرمودید می تواند قانونی باشد و دوم اینکه به طرز نامعلوم بر کار قوه قضاییه خرده گرفتید که کار عقلایی انجام ندادند.

 

شما یک راه حل به قوه قضاییه بدهید که عقلایی باشد و یا اینکه به قوه قضاییه مشاوره دادید که برای محدود کردن رئیس دولت اصلاحات باید کار دیگری کرد و اینکه فرمودید ایشان برایتان محترم است.

 

البته این گفته ها را به مثابه طرفداری از رئیس دولت اصلاحات ندانید کما اینکه اصلاح طلبان بر این امر واقفند. و در آخر با زدن بزرگترین اتهام به دوستان رئیس دولت اصلاحات که همان اصلاح طلبان هستند فرمودید:” دوستان ایشان به گونه ای این  مسئله را در آغوش قوه قضائیه انداختند که ممنوع التصویر شود و بیشتر روی زبان ها بیاید”!!  شما باید برای این گفته خود مدرک و سند ارایه بدهید و اثبات کنید که این کار را دوستان رئیس دولت اصلاحات کردند.

 

 

در آخر خود و شما را دعوت به شنیدن صدای مردم و بیان حقایق و اعتماد به مردم برابر فرمایشات بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و رهبر معظم انقلاب که مردم ولی نعمتان ما هستند بیایید به فکر استفاده انتخاباتی از مردم نباشیم… انشالله