حجت الاسلام روحانی در واکنش به دستگیری مدیرکل راه و شهرسازی مازندران گفت : هنوز برخی سُفرای دو آتشه دولت قبل بر سر کار هستند و برخی افرادی که در این دولت هم انتخاب شدند در تراز این ملت نیستند...

به گزارش شرق مازندران، حجت الاسلام مجتبی روحانی امام جمعه بابل گفت : نهم دی نمایش معجزه الهی، تجلی وحدت ملت حول محور ولایت و زمینه ماندگاری ملت ایران است. خداوند لعنت کند افرادی را که به دنبال انقلاب مخملی در ایران بودند. با وجود اینکه ملت عزیز ایران در انتخابات ۱۳۸۸ مشارکت بی‌نظیری داشته و حضور چهل میلیونی نمودند اما خداوند لعنت کند خیانت این عناصر مبتذل را که انتخابات را زیر سوال برده و سرآغاز تحریم ها علیه ملت ایران از اقدامات آنها ایجاد شد.

وی همچنین با اشاره به فرارسیدن سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی بیان داشت: فرمانده شهید سپاه قدس چهل سال تمام در تمامی صحنه‌هایی که حضورش لازم بود لباس رزم را از تن در نیاورد و از زمانی که یک پاسدار ساده تا زمانی که ژنرال بود همان تواضع همیشگی خود را داشت. و آن چند ساعتی که بنده در محضر ایشان در سپاه‌ بابل بودم ولله ادب و احترام کم‌نظیری از ایشان دیدم و با وجود اینکه فرمانده سپاه‌قدس بود دستور دادند که بر روی مزارش بنویسند سرباز و این امر سرّ عظمت وجودی ایشان از جانب خداوند متعال شد و توطئه بزرگ دشمن برای ایجاد داعش با زحمات ایشان خنثی شد.

امام جمعه بابل در بخش دیگری از خطبه ها گفت : در هفته گذشته مدیرکلی از پسمانده‌های دولت قبل به فرموده ریاست کل محترم دادگستری استان مازندران، به همراه شراب و فسادهای مالی دستگیر شد که این مدیرکل بسیار به شهرستان بابل ظلم و خیانت کرده و بنده بارها وضعیت او را به استاندار محترم و برخی مسوولین گفتم.
حجت الاسلام روحانی بیان داشت؛ حدود یک سال و اندی از عمر دولت گذشت اما هنوز این عنصر بر کار هستند. آیا سر آخر باید این ها را با شیشه های شراب و فساد مالی بگیرند و شما قوت برکناری این افراد را ندارید؟ وزیرش از دنیا رفت اما هنوز پسمانده های دولت قبل بر سر کار هستند.
وی افزود؛ من چند روز قبل از یکی از مسوولان پرسیدم مشکل اقتصادی از کجاست که پاسخ داد بسیاری از پسمانده های دولت قبل بر سرکار هستند و چوب لای چرخ دولت گذاشته و سبب نابسامانی اقتصادی اند.
حجت الاسلام روحانی افزود؛ هنوز برخی سُفرای دو آتشه بر سر کار هستند. البته برخی افرادی که در این دولت هم انتخاب شدند در تراز این ملت نیستند. این مردم انتظار دارند مدیرانی در تراز انقلاب و تاکیدات مقام معظم رهبری انتخاب شوند. پشت برخی از انتصاب ها فشار نمایندگان مجلس دخیل است.
ایشان تاکید کردند؛ بسیاری از نابسامانی ها مربوط به مدیران نالایق و ناسالمی است که کنگر خورده و لنگر انداخته‌اند و بدبختی اش را مردم باید تحمل کنند، آقای استاندار یک سال و خردی از عمر دولت گذشت تا کی این مردم باید صبور باشند؟! انتظار مردم این است در عرصه مدیریت این امانات الهی به افراد متدین و دلسوز مردم سپرده شود تا ان شاء الله سامانی در امور مردم ایجاد شود.