در پایانی این مسابقات که در سالن ورزشی شهید هاشمی نژاد بهشهر برگزار شد ، بهشهربا 74 امتیاز قهرمان، تیم خرم آباد با 34 امتیاز به مقام نائب قهرمانی رسید و تیم تهران با 33 امتیاز سوم شد.

 

koshti-behshahr98

تیم بهشهر با کسب ۷۴ امتیاز قهرمان دوازدهمین دوره مسابقات کشتی بین المللی شهید هاشمی نژاد شد.

 

 

به گزارش شرق پرس, در روز دوم این مسابقات که جمعه در سالن ورزشی شهید هاشمی نژاد بهشهر برگزار شد ، پس از بهشهر، تیم خرم آباد با ۳۴ امتیاز به مقام نائب قهرمانی رسید و تیم تهران با ۳۳ امتیاز سوم شد.

 

همچنین کمیته برگزار کننده این رقابت ها ، تیم البرز را به عنوان تیم اخلاق این مسابقات معرفی کرد.

 

در نتایج انفرادی چهار وزن دوم این مسابقات و در وزن ۵۵ کیلوگرم ، هاریتون بارسقیان از ارمنستان به مقام قهرمانی رسید ، امید خدابخش از خراسان رضوی دوم شد و کامبیر وهاب نیا و علی محمدزاده هر دو از بهشهر به مقام سوم مشترک رسیدند .

 

در وزن ۶۶ کیلوگرم ، مرتضی غیاثی از لرستان قهرمان شد، امیر محمودی  از بهشهر در جایگاه دوم قرار گرفت و هومن رشیدی از کرمانشاه و  علی طاعتی از تهران به طور مشترک سوم شدند .

 

در وزن ۸۴ کیلوگرم ، علی موجرلو از بهشهر اول شد ،  مسعود خواجه صاحان  از تهران نائب قهرمان شد و اسماعیل محمودی  از خراسان رضوی و پژمان افضل تبار  از تیم بهشهر به عنوان سوم مشترک رسیدند .

 

در وزن ۱۲۰ کیلوگر این رقابت ها ، امیررضا امیری  از لرستان اول شد ، مهرشاد محمدی  از بهشهر دوم شد و پویا خرزپوش  از کردستان و علی رضایی  از فارس به عنوان سوم مشترک رضایت دادند .

 

دوازدهمین دوره رقابت های کشتی بین المللی شهید هاشمی نژاد بهشهر با حضور ۱۴ تیم داخلی و خارجی به مدت ۲ روز در بهشهر برگزار شد .

ایرنا