خنجری با اعلام اینکه موافقت وزیر اطلاعات برای دسترسی و بازدید از کاخ صفی آباد اخذ شده است گفت: توافق شد که در یک ماه تیم فنی مسیر دسترسی به کاخ را مشخص کند

شرق پرس: هادی خنجری در جمع خبرنگاران گفت : از ۷۴ واحد صنعتی شهرک صنعتی بهشهر، در حال حاضر ۳۰ واحد فعال و نیمه فعال و ۳۴ واحد راکد است و ۱۰ واحد در حال ساخت و ساز است.
وی گفت: مطالبات بانک ها، نقدینگی و سرمایه در گردش مهمترین مشکل صنایع در این شهرک است و برغم تمام حمایت های قانونی که از آنها به عمل می آید اما انباشت مطالبات در برخی صنایع موجب شده است که راهی برای رفع موانع مختلف ایجاد شده وجود نداشته باشد.
فرماندار بهشهر با اعلام اینکه تلاش داریم تا با حمایت همه جانبه قانونی، صنایع راکد به چرخه تولید برگشته و کار و تولید و اشتغال در این منطقه رونق بگیرد.
خنجری گفت: چرخ تولید در صنایع موجود در شهرک صنعتی بهشهر به کندی می چرخد و باید حمایت های لازم برای ایجاد کسب و کار مناسب برای این واحدها انجام و شرایط اشتغال مناسب، فراهم شود.

 آزادسازی منطقه گردشگری کاخ صفی آباد در دهه فجر امسال

فرماندار بهشهر در بخش دیگری از سخنان خود از آزادسازی منطقه گردشگری کاخ صفی آباد خبر داد.
ازاد سازی کاخ صفی آباد از آرزوهای دیرینه بخش اعظمی از مردم بهشهر است که در حال حاضر کاربرد نظامی داشته و بازدید از آن میسر نیست.
خنجری با اعلام اینکه موافقت وزیر اطلاعات برای دسترسی و بازدید از کاخ صفی آباد اخذ شده است گفت: توافق شد که در یک ماه تیم فنی مسیر دسترسی به کاخ را مشخص کند تا آرزوی دیرینه مردم و بازدید از بام شهر میسر شود و در دهه فجر امسال شاهد حضور مردم در صفی آباد خواهیم بود.
وی افزود: بستر گردشگری در بهشهر فراهم است و باید در کنار گردشگری با تقویت بوم گردی روستایی، به حیات تازه ای در تجارت گردشگری برسیم.
به گزارش ایرنا, فرماندار بهشهر با بیان اینکه در بخش آب و راه روستایی مشکلات مختلفی وجود دارد، گفت: مسائل زیرساختی در بخش روستایی از نیازها و مطالبات مهم مردم است که مجتمع های آبرسانی و تلاش برای بهسازی راه در حال انجام است و راه دسترسی مردم روستاهای بالادست سد گلورد و احداث پل در این منطقه هم در دست برنامه است.