حجت الاسلام محمد باقر محمدی لایینی در دیدار بازیکنان تیم ملی فوتبال جوانان کشور با وی در نکا افزود : ورزش باید انگیزه خودسازی روحی و جسمی را فراهم سازد و لازم است ورزشکاران در این راستا حرکت کنند.

 

 

به گزارش شرق پرس، حجت الاسلام  محمد باقر محمدی لایینی در دیدار بازیکنان تیم ملی فوتبال جوانان کشور با وی در نکا افزود : ورزش باید انگیزه خودسازی روحی و جسمی را فراهم سازد و لازم است ورزشکاران در این راستا حرکت کنند.

 

 

وی در ادامه یاد آور شد که ورزشکاران تلاش کنند در میادین ورزشی از آسیب های اخلاقی دور باشند.

 

امام جمعه نکا گفت : مسوولیت تیم ملی سنگین است زیرا ورزشکاران عضو تیم ملی همان طوری که در مقابل حریف و رقیب مبارزه می کند ، باید در برابر نفس و شیطان درون نیز مبارزه کنند.

 

 

وی افزود : اعضای تیم ملی سفیران کشور در حوزه ورزشی هستند و باید با رعایت اصول اخلاقی ، الگوی مناسبی برای آحاد جامعه باشند.

 

محمدی لایینی گفت : در سال جدید که مزین به پیام رهبری در رابطه با فرهنگ و اقتصاد با عزم ملی و مدیریت جهادی است ، باید با همت بیشتر و همه جانبه وارد شویم.

 

وی افزود : خوشبختانه در بخش علمی و نظامی توفیقات خوبی برای کشور ما فراهم شده است و باید با برنامه ریزی منسجم در جهت پیشرفت های مختلف فرهنگی و اقتصادی نیز تلاش شود.

 

امام جمعه نکا همچنین از  صدرالدین بامتی طوسی مدیر عامل تیم فوتبال صدرای نکا به خاطر اهتمام و توجه به ورزش فوتبال شهرستان و نیز میزبانی تیم ملی فوتبال جوانان کشور قدردانی کرد.

 

تیم ملی فوتبال جوانان کشور اردوی پنج روزه خود را در شهرستان نکا از روز شنبه شانزدهم فروردین ماه آغاز کرد.

 

تیم صدرای نکا میزبان این تیم است و دو تیم قرار است عصر امروز مسابقه دوستانه برگزار کنند.

 

حسن داداشی از مازندران، ایمان سلیمی از هرمزگان، احمد گوهری ،پیام نیازمند ، سیدمجید حسینی و ماهان رحمانی از تهران، میلاد سرلک، پوریا فرخ فال، محمد بائوج و مهدی امینی از اصفهان، رضا جعفری از البرز، میثم جودکی از اراک، محسن محسن زاده و علی آستانه از اردبیل، یوسف سیدی از آذربایجان شرقی، محمدرضا کاوه ، حسین مهربان ، محمدرضا بازاج و علی ریگی از خراسان رضوی، محمد دریس از خوزستان، علی خلیلی از کرمان، محمد صبوری، سعید عزت الهی، صادق محرمی، امیر غمناک و رحمت جهانپور از گیلان از جمله بازیکنان حاضر در این اردو هستند./ایرنا