نماینده ولی فقیه در استان در جمع جامعه ورزش و جوانان مازندران، اهداف مصلی را با اهداف ورزشگاه ها یکی دانست و اظهار داشت؛ اگر ورزش را از بعضی از مسائل پالایش کنیم یعنی در همین مسیر گام برداشته ایم.

به گزارش شرق پرس ،آیت الله محمدی لائینی در دیدار با جامعه ورزش و جوانان مازندران ضمن سپاسگذاری و قدردانی از موفقیت های ورزشکاران استان فرمودند؛ هرچقدر نسل جوان و جوانان برای ما محترم است ، جوان ورزشکار بیشتر قابل احترام و ارزش است.

ایشان با ابراز خرسندی از حضور در جمع ورزشکاران، جوانان و متولیان ورزش و جوانان استان مازندران گفت: نیازمند همکاری های بیشتر و گسترده تر با این قشر از جامعه هستیم و مصلی و تریبون مصلی در اختیار جوانان و ورزشکاران خواهد بود.
نماینده ولی فقیه در استان اهداف مصلی را با اهداف سالن ورزشی یکی دانست و اظهار داشت؛ اگر ورزش را از بعضی از مسائل پالایش و ویرایش کنیم و ورزش همراه با ارزش شود در همین مسیر گام برداشته ایم.
ایشان با اشاره به حرکت جوانمردانه برخی از ورزشکاران برای عدم رویارویی با نماینده سرزمین های اشغالی افزودند؛ ورزشکاران ما حاضرند از مدال طلا  بگذرند تا آرمان خود را زنده نگه دارند و باید برای برجسته کردن این ارزش ها تلاش کنیم.
آیت الله محمدی لائینی در بخش دیگری از اظهاراتش در جمع ورزشکاران و جوانان استان مازندران گفتند: در حکمی که مقام معظم رهبری به بنده داده اند آمده است که باید برجستگی های مردم مازندران تقویت شود و از این جهت ورزش مازندران نیز قابل افتخار است و ما از ورزشکاران و جوانان استان انتظار تعامل بیشتر داریم و از این عزیزان کمک می طلبیم .

مدیرکل ورزش و جوانان : مسائل فرهنگی یکی از ماموریت های مهم دستگاه ورزش است

حاج حسین زادگان نیز در ابتدای این دیدار با گرامیداشت یاد وخاطره های شهدا و تقدیر از حضرت آیت الله لائینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه مرکز استان بدلیل فرصتی که در اختیار جامعه ورزش و جوانان استان قرار دادند، جمع حاضر را متشکل از بسیجیان ورزشکار، هیات های ورزشی، جوانان استان، ورزشکاران و همکاران ورزش و جوانان در صف و ستاد دانست که برای تجدید میثاق با آرمان های رهبری به خدمت نماینده ایشان در استان، رسیده اند.
آیت الله لائینی : مصلی و تریبون مصلی در اختیار جوانان و ورزشکاران / مسائل فرهنگی یکی از ماموریت های مهم دستگاه ورزش است
وی با اشاره به در پیش بودن رویداد بسیار مهم المپیک و پارالمپیک و توجه باینکه مازندران اولین استان ورزشی و المپیکی کشور است اظهار داشت؛ یکی از قابلیت های مهم این استان ورزش و ورزشکاران است که بعنوان سرمایه انسانی قابل افتخار برشمرده می شود.
مدیرکل ورزش و جوانان کار فرهنگی را یکی از ماموریت های مهم ورزش و جوانان دانست و بیان کرد؛ در شرایطی که دشمنان قسم خورده نظام مقدس با همه تجهیزات و امکانات، جوانان عزیز این مرز و بوم را نشانه گرفته اند، جوانان این استان با بهره گرفتن از روح پهلوانی و قهرمانی نشات گرفته از مولای مان امیرالمومنین(ع) از سرمایه های فرهنگی مان دفاع می کنند.
این مقام مسئول ضمن تاکید براینکه مازندران یکی از جوان ترین استان های کشور محسوب می شود اظهار داشت؛ حدود یک میلیون نفر از جمعیت استان در سن جوانی قرار دارند که قانون همه دستگاه های اجرایی را مکلف کرد تا در امر اشتغال، مسکن، اوقات فراقت و مسائل دیگر کمک کننده جوانان باشند.
آیت الله لائینی : مصلی و تریبون مصلی در اختیار جوانان و ورزشکاران / مسائل فرهنگی یکی از ماموریت های مهم دستگاه ورزش است
حسین زادگان با تاکید مجدد بر اهمیت ماموریت های های مهم این دستگاه در ابعاد، فرهنگی و جوانان، ورزش بانوان، ورزش قهرمانی و ورزش همگانی، وضعیت ورزش قهرمانی استان را مناسب دانست و گفت : این مسئله موجب نمی شود که نسبت به ورزش همگانی و سلامت محور کم توجه باشیم چراکه از تاکیدات مقام معظم رهبری است که ورزش خانواده ها مورد توجه واقع شود و با همکاری آموزش و پرورش، دانشگاه ها، اصناف و خانواده ها می توانیم توفیقات بیشتری در این خصوص کسب کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در پایان صحبت هایش، با اشاره باینکه برنامه ریزی برای اوقات فراغت جوانان راهی مهم در جهت کاهش آسیب های اجتماعی است بیان داشت ؛ تریبون نمازجمعه یکی از جایگاه های بسیار مهم است که می تواند در این راستا تاثیرگذار باشد و از آنجایی که ورزشکاران همواره در مسابقات برون مرزی حضور دارند می توانند سفیران خوبی برای تبلیغ فرهنگی باشند.

لازم به ذکر است در پایان این دیدار ، ورزشکاران، جوانان و مسئولان حاضر در این دیدار ، نماز ظهر و عصر را به امامت نماینده ولی فقیه در استان مازندران اقتدا کردند.
آیت الله لائینی : مصلی و تریبون مصلی در اختیار جوانان و ورزشکاران / مسائل فرهنگی یکی از ماموریت های مهم دستگاه ورزش است