انتصاب فرماندار غیر بومی برای شهرستان جویبار موجب انتقاد شدید کیوان مرادیان شد و این نماینده مجلس تهدید کرد بزودی پشت پرده ی این انتخاب را افشا خواهد کرد ...

شرق مازندارن : پس از انتصاب کمال رستمعلی به سمت فرمانداری شهرستان جویبار، کیوان مرادیان نماینده مردم قائمشهر، جویبار، سوادکوه و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی این انتصاب را توهین به شخصیت و شعور مردم جویبار دانسته و با حمله به استاندار مازندران، انتصاب جدید فرماندار جویبار را با فشار و نفوذ افراد خاص غیر بومی در جویبار اعلام کرد و گفت: آقای استاندار باید پاسخ دهند چرا فرمانداران شهر‌های نکا، بهشهر، ساری و آمل از افراد بومی باشند اما فرماندار جویبار غیر بومی و این خلاف قول‌های گذشته استاندار مازندران است.

مرادیان افزود: شهرستان جویبار با این پتانسیل اجتماعی، سیاسی و وجود افراد باتجربه و انقلابی نباید سکوی پرتاب برای افرادی باشد که نه بومی هستند و نه شایستگی این جایگاه را دارند.

وی تأکید کرد از طریق وزارت کشور این موضوع را پیگیری خواهد کرد، گفت: تا حد امکان مدیران ادارات جویبار باید از نیروهای بومی شهرستان انتخاب شوند.

مرادیان وعده داد بزودی در نشستی با حضور رسانه‌ها به ابعاد و پشت پرده‌ این انتخاب و اصرار عده‌ای برای این انتصاب را بصورت شفاف به اطلاع مردم شهرستان جویبار خواهد رساند.

گفتنی‌است کمال رستمعلی سال‌های پایانی دولت دهم فرماندار سوادکوه شمالی و پیش از آن مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل نمایندگی عالی دولت در مازندران بود.

اشاره می‌شود کیوان مرادیان در دولت نهم فرماندار شهرستان رباط کریم در استان تهران بودند.