متهم سابقه داری که اقدام به توزیع گسترده اسکناس های جعلی 100 هزار تومانی در قائمشهر کرده بود توسط نیروهای انتظامی و امنیتی دستگیر شد

شرق مازندران :  سرهنگ مهدی خادمی گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی به طور گسترده در سطح شهرستان قائم شهر اقدام به پخش پول‌های ۱۰۰ هزار تومانی نموده است، بلافاصله و با توجه به اهمیت موضوع مراتب در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان قائم شهر اقدامات اطلاعاتی خود را در این رابطه آغاز کردند و در بررسی‌های صورت گرفته محل اختفای فرد جاعل که در یکی از روستا‌های اطراف شهرستان بود شناسایی و با هماهنگی دادستان وارد مخفیگاه متهم شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر گفت: با حضور ماموران در یک عملیات ضربتی به محل اختفای جاعل، متهم که در حال مهر نمودن پول‌های تقلبی بود غافلگیر و دستگیر شد.

سرهنگ خادمی تصریح کرد: متهم که دارای چندین فقره سابقه کیفری جعل می‌باشد در بازرسی از مخفیگاه متهم تعدادی مهر بانک ملی، تعدادی مهر فتوکپی برابر اصل، ۵ میلیون تومان پول تقلبی، دستگاه گنج یاب الکترونیکی و … کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر با بیان اینکه متهم بعد از تحقیقات صورت گرفته به مرجع قضائی معرفی و مجددا راهی زندان شد، گفت: پلیس به هیچ وجه اجازه نمی‌دهد تا سودجویان و کلاهبرداران امنیت و آرامش روانی شهروندان را مختل کنند و انتظار ما از مردم عزیز هم این است که ضمن توجه به هشدار‌ها و توصیه‌های پلیس، در صورت اطلاع از اینگونه فعالیت‌های مجرمانه بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.