ساخت تعداد 200 واحد تجاری در کنار بزرگ‌ترین آکواریوم مازندران با نمایش ماهی‌های کمیاب جهان همچنین ساخت سازه اصلی پروژه به شکل کشتی از مشخصات این طرح است که توسط سرمایه‌گذاران اعلام شده است.

 

 

kshtisorak

به گزارش شرق پرس، نخستین مرکز تفریحی و تجاری شهرستان میاندورود با حضور فرماندار میاندورود و شهردار سورک و جمعی از مسئولان کلنگ‌زنی شد.

 

 

به گفته مسئولان و سرمایه‌گذاران مجتمع جزیره, این مرکز در زمینی به مساحت بیش از ۵ هزار مترمربع ساخته خواهد شد و با ساخت آن برای بیش از ۲۵۰ جویای کار اشتغال‌زایی می‌شود.

 

ساخت تعداد ۲۰۰ واحد تجاری در کنار بزرگ‌ترین آکواریوم مازندران با نمایش ماهی‌های کمیاب جهان همچنین ساخت سازه اصلی پروژه به شکل کشتی از مشخصات این طرح است که توسط سرمایه‌گذاران اعلام شده است.

 

عیسی ولی‌زاده شهردار شهر سورک مرکز شهرستان میاندورود در مراسم کلنگ‌زنی این پروژه با بیان اینکه سرمایه‌گذاران از حمایت قاطع شهرداری و اعضای شورای شهر برخوردارند، افزود: هر سرمایه‌گذاری که بخواهد در شهر سورک به ایجاد طرح‌های تولیدی یا اشتغال‌زایی در بخش‌های مختلف اقدام کند با استقبال و همکاری مسئولان مواجه خواهد شد.

 

محمد فضلی رئیس اداره گاز میاندورود نیز با بیان اینکه نیاز امروز کشور به ایجاد طرح‌های اقتصادی و اشتغال‌زایی است، افزود: حمایت لازم از این طرح در مجموعه اداره گاز شهرستان به عمل خواهد آمد.

 

به گزارش فارس, در پایان این مراسم که با حضور اعضای شورای شهر و مردم میاندورود همراه بود کلنگ ساخت مرکز تفریحی و تجاری جزیره سورک با سرمایه‌گذاری چهار جوان تحصیل کرده در محل ابتدای سورک جنب فرماندهی سپاه به زمین زده و مقرر شد مردم تا یک سال آینده شاهد بهره‌برداری از آن باشند.