حجر عسکری بخشدار مرکزی میاندورود گفت: با وجود اصحاب رسانه و جوانان فعال فرهنگی می‌توانیم گام‌های مفید و مؤثری در خصوص معرفی این شهرستان برداریم

میاندورود نیازمند فعالیت های بیشتری در حوزه اطلاع رسانی و خبر است

 

به گزارش شرق پرس ( شرق مازندران) حجر عسکری در نشست صمیمی با خبرنگاران و فعالان فرهنگی روستاها در فضای مجازی که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: میاندورود با داشتن پیشینه غنی فرهنگی، علمی و پتانسیل‌های متعدد در حوزه‌های مختلف نیاز مبرم به فعالیت‌های دو چندان در حوزه خبر و اطلاع‌رسانی دارد.

 

وی بیان کرد: رسالت اصلی خبرنگار و رسانه یعنی انعکاس واقعیت‌های اجتماع و تلاش برای بهبود اوضاع جامعه و کمک به توسعه اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و… است.

 

بخشدار مرکزی میاندورود با اشاره به اینکه با وجود اصحاب رسانه و جوانان فعال فرهنگی می‌توانیم گام‌های مفید و مؤثری در خصوص معرفی این شهرستان برداریم، تصریح کرد: امروزه فضای مجازی انتقال پیام را سرعت بالایی بخشیده که باید با برنامه‌ریزی صحیح از این امکان به نحو احسن در معرفی نقاط قوت و دادن راهکار برای از بین بردن نقاط ضعف این شهرستان تلاش کنیم.

 

محتوای خبری باید بر پایه استدلال باشد

 

این مسؤول با تأکید بر اینکه در برخورد با فضای مجازی لازم است به آسیب‌ها، تهدیدها و فرصت‌های آن توجه ویژه داشته باشیم، ادامه داد: این شهرستان قابلیت‌های فراوانی دارد اما متأسفانه هنوز افرادی هستند که از آن آگاهی ندارند در نتیجه با کمک و همکاری یکدیگر به‌خصوص جوانان می‌توانیم قابلیت‌های این شهرستان را به دیگران انعکاس دهیم.

 

عسکری با اشاره به اینکه فعالیت در فضای مجازی مستلزم اطلاعات دقیق و منابع موثق است، گفت: محتوای خبری باید برپایه استدلال و عقلانی باشد که پایه و اساس آن تحقیق است.

 

وی در این نشست با اشاره به توانمندی‌ها و ظرفیت جوانان در میاندورود خواستار نگاه ویژه‌تر مسؤولان به خبرنگاران و فعالان فرهنگی در این مجموعه شد.

 

به گزارش فارس، هر یک از افراد به بیان نقطه نظرات و انتقادهای خود پرداختند و با بررسی مشکلات و دغدغه‌های موجود، بحث و تبادل‌نظر کردند.