علی بابایی کارنامی که یکی از کاندیدا های جدی کسب رای برای کرسی نمایندگی مجلس در شهرستان های ساری و میاندورود محسوب می شود در نشست انتخاباتی خود در شهرستان میاندورود از احمد حسین زادگان استاندار ساروی حمایت کرد

به گزارش شرق پرس، دکتر علی بابایی کارنامی در جمع مردم اسلام آباد شهرستان میاندورود با تمجید از مردم و ظرفیت های بالقوه این شهرستان گفت : شان و جایگاه مجلس بسیار مهم است و اهمیت فراوانی در اداره امور کشور دارد.

 

وی افزود؛ هرچند مردم در این سالها طعم عزت و سربلندی انقلاب را چشیده اند اما در برخی از مسائل مشکلات همچنان پابرجاست و مردم بحق مطالباتی دارند که باید برای تحقق آن تلاش مضاف کنیم.

 

بابایی کارنامی دوم اسفند را روز “حق انتخاب” و گفتمان انقلاب اسلامی دانست و گفت : برای بدست آوردن این حق، هزاران شهید پای آرمان ها جان دادند و لذا سزاوار نیست کرسی های مجلس را در اختیار بگیریم و به مردم و آرمان های انقلاب بی توجه باشیم.

 

این کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس با اشاره باینکه مشکلاتی هنوز وجود دارد که جزو مطالبات جدی مردم است، افزود؛ دولت و نمایندگان مجلس باید پاسخگو باشند چرا جاده هایی مثل گهرباران و تاکام سالهاست درست نمی شود؟ چرا شهری مثل سورک هنوز مرکز درمانی قابل قبول ندارد؟ چه کسانی کارخانه های منطقه را به زمین زده اند؟ اسپانسرهای کدام ستادها پشت طرح هایی مانند تنفس جنگل بوده اند؟ وضعیت منطقه آزاد مازندران که آقایان بواسطه آن رای مردم را گرفتند به کجا کشیده شد؟

 

وی در ادامه بیان داشت؛ بابایی کارنامی یک فرد نیست و یک گفتمان مطالبه گرانه است که از قشر معمولی جامعه برخواست و در کنار همه شهروندان ساری و میاندورود خواهد بود.

 

دکتر بابایی کارنامی گفت : آنهایی که میاندورود را از ساری جدا کرده اند کار بزرگی نکردند و بنده این مرز را بین همشهریانم نمی پسندم و اگر موفق شوم که وکالت مردم عزیز این دو شهرستان را بعهده گیرم برای تسهیل در ارتباط با شهروندان سه دفتر در این دو شهرستان طراحی خواهم کرد که بتوانم مشکلات مردم را راحت تر  پیگیری نمایم.

 

بابایی کارنامی در پایان گریزی به مسئله انتخاب استاندار زد و گفت : در حالیکه مدیران بسیار توانمندی در ساری و میاندورود پرورش یافته اند، پس از چهل سال یک استاندار ساروی انتخاب شد. اما برخی همین را هم بر نتافتند و تخریب می کنند. مگر استانداران قبلی چه کرده اند که فرزند ساری و میاندورود نتوانست انجام دهد؟