نماینده شرق مازندران که این روزها بعنوان نماینده طراز ملی شناخته می شود در سخنان مهمی در آخرین روز از تبلیغات انتخابات مجلس گفت : به ملت دروغ نگوییم و از کاندیداها بپرسیم مدرکت را از کدام دانشگاه اخذ کردی؟ به کدام کمیسیون می‌روی؟

به گزارش شرق پرس, علی محمد شاعری در روز پایانی تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه شرق مازندران در شهرهای بهشهر، خلیلشهر، رستمکلا، گلوگاه و نکا سخنان مهمی را مطرح کرد که می توان آنرا تعیین کننده دانست .

شاعری در جمع هوادران پر شور خود در بهشهر گفت : به ملت دروغ نگوییم. از کاندیداها بپرسیم مدرکت را از کدام دانشگاه اخذ کردی؟ به کدام کمیسیون می‌روی؟ بنده نه اصلاح‌طلب هستم نه اصولگرا. فراجناحی هستم و به هیچ حزبی وابستگی ندارم. تخصص من مدیریت اجرایی و اجرای پروژه‌های بزرگ عمرانی است. معتقدم ، کسی باید به مجلس برود که بتواند در کمیسیون‌های تخصصی مجلس اثرگذار باشد و در این دوره بزرگترین پروژه‌های عمرانی در شرق مازندران به بهره‌برداری رسید.

وی در جمع هوادران خود گفت : بنده مخالف دولت نیستم و با دولت همکاری هم میکنم اما با تصمیم‌های نادرست دولت مخالفت می‌کنم و خواهم کرد و در مسیر احقاق حق مردم وارد مسایل حاشیه‌ای نمی‌شوم و بشدت با حاشیه پردازی و افراد حاشیه‌ای مقابله می‌کنم.

نماینده شهرستان های شرق مازندران گفت : تقریبا تمامی مسئولان رده اول کشور و وزرا به منطقه آمدند تا مشکلات این منطقه زودتر حل شود، به لطف خدا هم امیرآباد و هم صفی‌آباد را آزاد خواهیم کرد.

دکتر شاعری با انتقاد از اظهارات غیرکارشناسی برخی کاندیدا تاکید کرد؛ برخی کاندیداها وعده تقسیم جنگل را می‌دهند، مگر شاعری مرده است؟

رئیس مجمع نمایندگان مازندران گفت : به هیچ عنوان سپاه و بسیج را در انحصار خود نخواهم گرفت. اینها نور چشم امام و انقلاب هستند و بنده معتقدم مملکت با تندروی و افراطی‌گری اداره نمی‌شود. تفکرات پوچ و سطح پایین به درد اداره کشور نمی‌خورد.

شاعری در جمه حامیان خود در شهرهای مختلف شرق مازندران بیان داشت؛ کارآمدی افراد و صلاحیت‌های اختصاصی باید معیارهای انتخاب اصلح باشد. نماینده باید نخبه باشد، نماینده باید عاقل، زیرک، مدیر و اثرگذار باشد.

نماینده شهرستان های نکا، بهشهر و گلوگاه تاکید کرد : سوءمدیریت ضربات و خسارات زیادی به شرق مازندران وارد کرده است. آیا زمان آن نرسیده که به یک نماینده جهادی، انقلابی، کارآمد رأی دهیم؟

وی افزود؛ افراطی‌گری در خصوصیات من نیست چراکه دین اسلام دین اعتدال و مهربانی است بنده دنبال حواشی نیستم و بهمین دلیل توانستم پروژه‌های بزرگی را در شرق استان پیگیری نمایم.

دکتر شاعری در پایان گفت : برخی کاندیداها برنامه‌ای جز تخریب من ندارند. رأی حرام مانند لقمه حرام است. رأیی که با تخریب بدست آید حرام است.

 

تصاویری از خروش مردم شرق مازندران از نماینده طراز ملی دکتر شاعری :

 

 

دکتر شاعری نماینده شرق مازندران : منطقه امیرآباد و صفی آباد را آزاد خواهیم کرد / فراجناحی هستم و به هیچ حزبی وابستگی ندارم دکتر شاعری نماینده شرق مازندران : منطقه امیرآباد و صفی آباد را آزاد خواهیم کرد / فراجناحی هستم و به هیچ حزبی وابستگی ندارم