علی محمد شاعری در نخستین روز آغاز تبلیغات انتخابات مجلس در جمع هوادارانش گفت : تخریب‌ها توسط همان‌هایی که دوست ندارند شرق مازندران پیشرفت کند، همچنان ادامه دارد...

به گزارش شرق پرس نخستین روز آغاز رسمی تبلیغات انتخابات مجلس در شرق مازندران ، پُرشور بود و آغاز بکار ستادهای کاندیدای مختلف این حوزه ، هیجان خاصی را به سطح سه شهرستان شرق مازندران آورده بود.

 

علی محمدشاعری نماینده فعلی مجلس هم در جمع هواداران پُرشور خود در مسجد باشی بهشهر مطالب مهمی را بیان داشت و گفت : برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام و آغاز پروژه‌های جدید در منطقه، با هدف توسعه و پیشرفت شرق مازندران مجدداً به عرصه انتخابات وارد شدم و البته که در این مسیر سخت، ابتدا بر خدا توکل کردم و بعد از آن به همراهی مردم نیز امید دارم.

 

نماینده شهرستان ها شرقی مازندران در نخستین نطق رسمی خود در روز آغازین تبلیغات مجلس شورای اسلامی با تاکید بر نقش آفرینی در تصمیم سازی بزرگ مجلس افزود؛ در ۴ سال گذشته به حضور جدی در مجلس و کمیسیون تخصصی کشاورزی اعتقاد راسخ داشتم و در این راستا قوانین مهمی نیز در حوزه‌های مختلف مجلس تصویب شد.

 

وی در ادامه تاکید کرد؛ سازندگی در شرق مازندران را بر پایه برنامه‌ریزی علمی و کار جهادی بنا نهادم که نتیجه آن بهره‌برداری از بزرگترین طرح‌های عمرانی در این منطقه است. که از آنجمله می توان به عملیات گازرسانی به روستاهای دوردست، بیمارستان خاتم الانبیاء، سد گلورد، نیروگاه و فاضلاب شهری اشاره کرد که برای همه این پروژه‌ها حدود هزار میلیارد تومان اعتبار صرف شد. و در مسیر خدمت رسانی به مردم نیز، میلیاردها تومان تسهیلات کارآفرینی بنیاد برکت در اختیار مردم سه شهرستان نکا، بهشهر و گلوگاه قرار گرفت.

 

دکتر شاعری با گلایه از برخی تنگ نظری ها و تخریب ها در مسیر تحقق توسعه شرق مازندران گفت : در ازای تلاش برای بهره‌برداری از پروژه‌های میلیاردی برای کمک به مردم منطقه، ضربه‌های زیادی خوردم اما در مسیر خواست مرد و رضایت الهی از اهداف و آرمان ها عقب نشینی نکردم و نخواهم کرد.

 

وی با هشدار به برخی افراد که برای رسیدن به اهدافشان دست به هر اقدامی می زنند اظهار داشت؛ سالها تفرقه و کوتاه‌بینی برخی ها منطقه را به عقب برد و اکنون نیز متاسفانه بوی تفرقه و نفاق می‌آید که نیازمند هوشیاری و مراقبت بیشتر همه مردم و اتحاد برای رسیدن به اهداف هستیم.

 

کاندیدای کرسی نمایندگی حوزه شرق مازندران در جمع مردم بهشهر گفت: برای تخریب بنده رفتند و گزارش دادند، شاعری پسر دارد که خودرو وارد می‌کند! که البته باید به عرض برسانم پسری ندارم. ی افزود؛ معتقدم تخریب‌ها توسط همان‌هایی که دوست ندارند شرق مازندران پیشرفت کند، همچنان ادامه دارد.

 

شاعری در پایان با دعوت از همراهان و هواداران خود به رعایت آرامش و هوشمندی گفت : از حامیان خود می خواهم که در زمین کسی بازی نکنند، و همه بدانند که هدف ما پیشرفت شرق استان است.