علی محمد شاعری در جمع مردم نکا ضمن تشریح وظایف بسیار حساس و مهم یک نماینده گفت : مجلس پادگان نیست و مردم خدمتگزار لایق می‌خواهند، مدیر کارآمد جهادی می‌خواهند.

به گزارش شرق پرس دکتر علی محمد شاعری در جمع هواداران خود در نکا گفت : نماینده باید در تراز ملی و وزرا باشد تا بتواند بر عملکرد وزرا نظارت کند.

 

رئیس مجمع نمایندگان مازندران افزود؛ نماینده نباید در تعارض با دولت باشد و باید باید وکیل ملت باشد نه دولت.

 

شاعری با اشاره به عملکرد نمایندگان گذشته شرق مازندران گفت : از تلاش نمایندگان گذشته تشکر میکنم اما به عملکرد آنان نقد دارم.

 

نماینده شهرستان های نکا بهشهر و گلوگاه در جمع هواداران خود در نکا بیان داشت؛ شرق مازندران نماد محرومیت بود اما اکنون در مسیر توسعه و پیشرفت قرار گرفته است و فقط در ۴ سال گذشته ۱۳ آمبولانس پیشرفته وارد منطقه شده است.

 

وی تاکید کرد ؛ هرگز دنبال عزل و نصب و زد و بند نبوده و نیستم چراکه اگر دنبال این موارد بودم اکنون این عملکرد را نداشتم.

 

دکتر شاعری با اشاره به کارنامه اش در دوران خدمت به مرد گفت : بنده هم نماینده بودم هم مدیر اجرایی و با تکیه بر این سیستم مدیریتی توانستیم بزرگترین پروژه های عمرانی را در شرق استان اجرایی کنیم.

 

نماینده شرق مازندران با تاکید بر اینکه وقت پرداختن به حاشیه ها را ندارد اظهار داشت؛ افزاد حاشیه ای ۴۰ سال شرق استان را به عقب بردند.

 

علی محمد شاعری ضمن تشریح وظایف بسیار حساس و مهم یک نماینده گفت : مجلس پادگان نیست و مردم خدمتگزار لایق می‌خواهند، مدیر کارآمد جهادی می‌خواهند.