حجت الله حیدری ماه مبارک رمضان را فرصت خوبی برای پیشبرد اهداف فرهنگی در بین جوانان و ورزشکاران دانست و گفت در این راستا برنامه های مختلفی طراحی و اجرا شد

به گزارش شرق پرس معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوان مازندران گفت : برای نخستین بار مسابقات جام رمضان ویژه سازمان های مردم نهاد جوانان با حضور ۱۰ تیم و در دو گروه در شهرستان های ساری و بابلسر برگزار می شود.

حیدری در ادامه با اشاره به برپایی بزرگترین سفره افطاری در شهرستان سیل زده آق قلا استان گلستان افزود؛ این اقدام فرهنگی تاثیرگذار با مشاورکت اداره کل ورزش و جوانان و سازمان مردم نهاد جوانان ریحان آباد گلوگاه برگزار شد که مورد استقبال همگان قرار گرفت.

وی ماه رمضان را فرصت خوبی برای پیشبرد اهداف فرهنگی در بین جوانان و ورزشکاران دانست و گفت : به همین منظور مراسم انس با قرآن کریم و تجلیل از خانواده های شهدا با حضور ورزشکاران و قهرمانان و سازمان های مردم نهاد و با مشارکت بسیج ورزشکاران در سالن مهمانسرای اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار خواهد شد .

حجت الله حیدری تعامل بسیار خوب اداره ورزش و جوانان و بسیج ورزشکاران را در پیشبرد اهداف فرهنگی در حوزه ورزش بسیار مفید و راهگشا دانست و ابراز امیدواری کرد این همکاری ها بتواند در پاک نگه داشتن میادین ورزشی و ورزشکاران و ترویج روحیه پهلوانی تاثیرگذار باشد.

معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان در بخش دیگری از این گفتگو اظهار داشت؛ برنامه های فرهنگی و ورزشی برای مناطق حاشیه نشین شهرها یکی از اولویت های مهم فرهنگی دستگاه ورزش است و با پیگیری های صورت گرفته ۵۸۰ میلیون تومان اعتباراز سوی استانداری در سال ۹۷ جهت تهیه تجهیزات و دستگاه های تندرستی (از قبیل میز پینگ پنگ، فوتبال دستی و… ) تخصیص یافت و در محله های حاشیه نشین شهرهای مختلف استان قرار خواهد گرفت.