عبدالرحمن قاسمی گفت: مسابقات تکواندو جام رسول الله در رده های سنی روز جمعه برگزار می شود و ورزشکارانی از شهرهای نکا ، گلوگاه ، قائمشهر ، جویبار ، میاندرود، ساری و بهشهر در بخش کیوروگی به مصاف هم خواهند رفت .

 

مسابقات تکواندو نونهالان و خردسالان در بهشهر برگزار می شود

به گزارش شرق پرس رییس هیات تکواندو بهشهر گفت : مسابقات تکواندو جام رسول الله در رده های سنی نونهالان و خردسالان پسر شهرهای مازندران در سالن شهید هاشمی نژاد سپاه بهشهر برگزار می شود .

 

 

عبدالرحمن قاسمی در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد : این مسابقات روز جمعه برگزار می شود و ورزشکارانی از شهرهای نکا ، گلوگاه ، قائمشهر ، جویبار ، میاندرود، ساری و بهشهر در بخش کیوروگی به مصاف هم خواهند رفت .

 

وی بیان کرد : رقابت های بخش دختران این دو رده سنی هفته گذشته و با شرکت ۲۷۰ شرکت کننده برگزار شده بود .

 

رییس هیات تکواندو بهشهر افزود : در این مسابقات ۱۴ داور ملی در ۲ شیاپ چانگ ( تشک مخصوص رشته تکواندو ) قضاوت می کنند که از این تعداد ، ۴ داور بهشهری مسوولیت قضاوت مسابقات را بر عهده خواهند داشت .

 

قاسمی به ظرفیت های تکواندو بهشهر اشاره کرد و گفت : تکواندوی بهشهر با توجه به برخورداری از استعدادهای فراوان ،نیازمند برنامه ریزی مطلوب تر برای تبدیل شدن به یکی از قطب های اصلی این رشته در مازندران است .

 

وی اظهار کرد : یکی از راه هایی که می تواند رسیدن تکواندوی بهشهر به رتبه های بالاتر را آسان تر کند ، توجه به بخش پومسه ( اجرای فرم) و فراگیر کردن آن در میان همه باشگاه های فعال شهرستان است .

 

وی بیان کرد : فراگیری صحیح این بخش علاوه بر آن که می تواند بهشهر را به قطب پومسه مازندران تبدیل کند، روند یادگیری بخش های کیوروگی و هانمادانگ را نیز تسریع خواهد کرد .

 

رییس هیات تکواندو بهشهر افزود : علاوه بر همه این کوشش ها ، استفاده مطلوب و موثر از همه ظرفیت های شهرستانی برای رفع مشکلات و کمبودهای تکواندو ضروری است .