در این مراسم که با حضور پرشور دانش آموزان مدارس و مهدهای کودک و جمعی از مسوولان و اقشار مختلف مردم برگزار شد ، خیابان های بعثت ، فراش محله و خیابان امام خمینی (ره) بهشهر از وجود زباله ها پاک شد.

 

nezafat4550

به گزارش شرق پرس, مردم و مسوولان بهشهری روز دوشنبه با نظافت و پاکسازی نمادین برخی معابر و خیابان ها به استقبال عید باستانی نوروز رفتند.

 

 

 

در این مراسم که با حضور پرشور دانش آموزان مدارس و مهدهای کودک و جمعی از مسوولان و اقشار مختلف مردم برگزار شد ، خیابان های بعثت ، فراش محله و خیابان امام خمینی (ره) از وجود زباله ها پاک شد.

 

 

شهردار بهشهر در حاشیه برگزاری این مراسم به ایرنا گفت : این مراسم همزمان با روز شهردار و با هدف استقبال از بهار و تغییر چهره ظاهری شهر همزمان با نوروز باستانی برگزار شد.

 

حمید آزموده افزود : مراسم نمادین نظافت عمومی می تواند حرکتی مثبت در عرصه فرهنگی برای تغییر چهره ظاهری بهشهر باشد و در این باره باید برنامه ریزی کرد تا از این روزها بهترین بهره را برد.

 

شهردار بهشهر به آمادگی کامل این شهر برای میزبانی از مسافران نوروزی اشاره کرد و گفت : همانند سال های گذشته نسبت به استقرار کمپ راهنمایی مسافران در ورودی و خروجی های شهر با امکانات مناسب اقدام و در آنها نقشه گردشگری ، بروشورهای دو زبانه تاریخی ، ، لوح فشرده از اماکن گردشگر پذیر شهرستان و کتابهای داستانی تاریخی ویژه بهشهر در گروه های سنی میان مسافران توزیع خواهد شد.

 

 

وی افزود : یکی از کارهایی که شهرداری بهشهر همه ساله اهتمام زیادی به انجام آن دارد ، زیبا سازی ظاهر شهر است که از جمله این کارها می توان به رنگ آمیزی بلوار ها ، اصلاح کردن درختچه ها و نقاشی بر روی دیوارها اشاره کرد.

 

شهردار بهشهر گفت : سال گذشته و در زمان تعطیلات نوروزی نمایشگاه و فروشگاه صنایع دستی و محصولات بومی و محلی را در محوطه پارک ملت برگزار کردیم که مورد توجه فراوان مسافران و گردشگران قرار گرفت و به همین دلیل امسال هم این نمایشگاه با رفع عیب های سال گذشته و با کیفیت بسیار بهتری برپا می شود.

 

 

وی افزود : این نمایشگاه می تواند محل بسیار مناسبی برای عرضه آثار تولیدی هنرمندان بهشهری در بخش های مختلف باشد و از این طریق شاهد حضور پرتعداد تر مسافران خواهیم بود.