ارسطو قادری در جلسه شورای اداری میاندورود با اشاره باینکه مدیران باید به انتقادات مردم گوش دهند افزود؛ روزهای سه‌شنبه که ملاقات مردمی است مسئولان جلسه ای تنظیم نکنند...

ارسطو قادری فرماندار میاندورود: مدیران در ساعت ملاقات مردمی جلسه نگذارند / با مشکل کمبود آب مواجه هستیم

 

به گزارش شرق پرس ارسطو قادری فرماندار میاندورود در جلسه شورای اداری شهرستان با اشاره به اینکه مدیران به سمت کشاورزان بروند تا در سال آینده مشکلی نداشته باشیم، اظهار داشت: از نظر آب در استان و شهرستان دچار مشکل هستیم، کشاورزان ارقام پرمحصول کشت نکنند که در این زمینه می‌طلبد تا مدیران کشاورزان را توجیه کنند تا چه نوع محصولی را بکارند و در آینده در آبرسانی به زمین‌های کشاورزی دچار مشکل نشویم.

 

وی افزود: مدیران در روزهای سه‌شنبه که ملاقات مردمی است جلسه نگذارند و به مشکلات و انتقادات مردم رسیدگی کنند.

 

فرماندار میاندورود با اشاره به اینکه طرح‌های پسماند در استان با جدیت دنبال شود، گفت: میاندورود پایلوت اجرایی طرح تفکیک زباله از مبدا شرق مازندران شد.

 

قادری به مدیران تاکید کرد تفکیک زباله در ادارات را جدی بگیرند و با کسانی که اجرا نمی‌کنند برخورد شود.

 

فرماندار میاندورود با اشاره به ایام نوروز، گفت: دستگاه‌های خدمات‌رسان در آماده باش باشند و تا جای ممکن حفاری‌ها انجام نشود و پاکسازی‌ها را شروع کنند.

 

وی با اشاره به آغاز دهه فجر این ایام را متعلق به همه آحاد جامعه دانست و افزود: دهه فجر شیرینی تلاش‌های کسانی است که برای پیروزی انقلاب تلاش کردند.

 

فرماندار میاندورود با اشاره به اینکه ۳۹ سال از عمر انقلاب می‌گذرد و در این مدت کسی پشتیبان ما نبوده ونیست بیان داشت : تنها پشتیبان ما خود مردم و خدای ما است.

 

به گزارش تسنیم, قادری خاطر نشان کرد: اگر اتحاد و وحدت از دست ما گرفته شود دچار مشکل می‌شویم، باید نقد باشد و نباید جلوی نظر و انتقاد گرفته شود.