منابع رسمی پس از دستگیری یکی از لیدرهای اعتصابات، پخش شب نامه و شعارنویسی در دانشگاه مازندران اعلام کردند ؛ در بازجویی از این فرد، ارتباط با شبکه منافقین و رسانه‌های ضدنظام محرز شد

شرق مازندران : فرمانده بسیج ناحیه بابلسر در تشریح اقدامات اخیر برای ایجاد امنیت گفت: درپی رصد و شناسایی پاسداران گمنام امام زمان(عج) در بابلسر، یکی از لیدرهای اعتصابات، شعارنویسی و پخش شب‌نامه در دانشگاه مازندران بازداشت شد.

مصطفی بازوند فرمانده بسیج ناحیه بابلسر با اعلام این خبر اظهار کرد: درپی رصد و شناسایی پاسداران گمنام امام زمان(عج) در بابلسر، یکی از لیدرهای اعتصابات، شعارنویسی و پخش شب‌نامه در دانشگاه مازندران بازداشت شد.

وی با بیان اینکه در بازجویی از این فرد، ارتباط با شبکه منافقین و رسانه‌های ضدنظام محرز شد، افزود: طی روزهای گذشته جریان معاند با سوءاستفاده از تعدادی از دانشجویان فریب‌خورده، به‌دنبال درگیری با سلاح گرم و سرد در دانشگاه مازندران بوده که با هوشیاری نیروهای امنیتی خنثی شد.

به گزارش فارس، فرمانده بسیج ناحیه بابلسر خاطرنشان کرد: دستگاه‌های امنیتی طی روزهای گذشته به خانواده‌های دانشجویان مبنی بر مراقبت از فرزندان جهت جلوگیری از به دام افتادن آنها توسط معاندین، تذکر داده‌اند.