صادق درودگر در متن استعفایش از مدیرعاملی نساجی نوشت : تجربه زندگی به من آموخت، گاهی با نبودن بهتر می‌توان به پیشرفت و شکوفایی یک مجموعه کمک نمود...

شرق مازندران : صادق درودگر که پس از کناره‌گیری ایزد سیف‌الله‌ با نظر هیات مدیره باشگاه نساجی از ۹ خردادماه امسال مسئولیت مدیرعاملی این باشگاه را بر عهده داشت، شامگاه دوشنبه پس از پایان مسابقات نساجی در لیگ قهرمانان آسیا از این مسئولیت کناره‌گیری کرد.

درودگر در بخشی از این پیام که به بهانه استعفای خود منتشر کرد، ضمن قدردانی از رضا حدادیان مالک باشگاه و هیات مدیره در واگذاری این مسئولیت، نوشت: با توجه به اینکه همواره به موفقیت و سربلندی باشگاه نساجی و فوتبال کشور علاقمندم امروز که آخرین دیدار باشگاه را در تجربه رقابت‌های لیگ‌ قهرمانان آسیا پشت سرگذاشته‌ایم، با کمال احترام و بر اساس اصول مقدس مدیریت از همه دوستان همراه در داخل و بیرون باشگاه نساجی خداحافظی می کنم.

وی عنوان کرد: از صمیم قلب بهترین آرزوها را به هواداران عزیز این باشگاه تاریخی، مالک باشگاه و همکارانم تقدیم می‌کنم.

وی در ادامه این پیام افزود: بدیهی است در طول دوره مدیریت خود به برخی خواست‌ها و درخواست‌های افراد مختلف بیرون از باشگاه بر اساس منافع مجموعه نساجی نه گفته‌ام و ممکن است موجب نارضایتی‌شان شده باشم اما آنها بدانند هیچگاه برای حفظ خود این واکنش را نداشته و اعتقاد قلبی‌ام همیشه آن است که بودن یا نبودنم فقط زمانی ارزش دارد که در شرایط باشگاه و مطالبات علاقمندان تاثیری مثبت داشته باشد.

وی در پایان تصریح کرد: تجربه زندگی به من آموخت، گاهی با نبودن بهتر می‌توان به پیشرفت و شکوفایی یک مجموعه کمک نمود و امروز به روشنی به این نتیجه رسیده‌ام.

تیم فوتبال نساجی مازندران که برای نخستین بار به مسابقات لیگ قهرمانان آسیا راه یافت، در گروه D این رقابت‌ها با الهلال عربستان، نوبهار ازبکستان و مومبای سیتی هند هم گروه بود که پس از ۶ مسابقه با کسب ۲ برد در رتبه سوم جدول این گروه به کار خود پایان داد.

آخرین دیدار نساجی در این رقابت‌ها امشب در ورزشگاه ملک فهد عربستان مقابل الهلال برگزار شد که نساجی ۲ – ۱ از میزبان شکست خورد.

ناکامی نساجی در لیگ برتر فوتبال کشور طی ماه‌های اخیر نیز سبب شده که این تیم در شرایطی بحرانی قرار داشته باشد. نساجی در حال حاضر رتبه پانزدهم جدول ۱۶ تیمی لیگ برتر را در اختیار دارد.