در سومین فهرست تایید صلاحیت‌های جدید در کشور ۵۵۰ داوطلب دیگر تایید شدند که سهم کاندیدای مازندرانی 41 نفر بوده است

شرق پرس : با تایید صلاحیت جدید ۴۱ نفر از داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه مازندران تعداد داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه مازندران به ۴۶۱ نفر افزایش یافته است.

برای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ۷۴۸ نفر ثبت‌نامی در استان داشتیم که این افراد در مراکز فرمانداری‌های سراسر استان و وزارت کشور نام‌نویسی کردند که در لیست اولیه و با اعلام هیأت نظارت بر انتخابات مازندران صلاحیت ۳۷۷ نفر یعنی بیش از ۵۰ درصد تأیید شده بود.

پس از اعتراض کاندیداهای رد صلاحیت شده، در هفته گذشته و با اعلام شورای نگهبان ۳۵ نفر دیگر در مازندران تایید صلاحیت شدند تا تعداد کاندیداهای تایید شده در این استان به ۴۱۳ کاندیدا برسد اکنون نیز ۴۱ داوطلب در حوزه‌های انتخابیه مازندران مورد تایید شورای نگهبان قرار گرفتند تا تعداد کاندیداهای تایید شده استان به ۴۶۱ نفر برسد.

قاسم عزیززاده گرجی سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران نیز در این زمینه گفت: سومین فهرست تایید صلاحیت‌های جدید در کشور ۵۵۰ داوطلب دیگر تایید شدند که مجموع تایید صلاحیت‌ها از ۱۳ هزار و ۲۰۰ نفر فراتر رفت.

بنا به اعلام رئیس ستاد انتخابات مازندران از این تعداد ۴۱ نفر از استان مازندران تایید صلاحیت شدند که تعداد مجموع تایید صلاحیت شدگان در استان به ۴۶۱ نفر رسید.