بنا بر اعلام گروه موسوم به ناظر حقوق بشر سوریه، ” بشار اسد” پس از پیروزی در انتخابات ریاست‌جمهوری صدها نفر از زندانیان این کشور را مورد عفو قرار داد. شرق پرس:بنا بر اعلامیه روز جمعه گروه موسوم به «ناظر حقوق بشر سوریه»، روز چهارشنبه ۳۲۰ نفر از زندان مرکزی منطقه شمال حلب آزاد […]

 

بنا بر اعلام گروه موسوم به ناظر حقوق بشر سوریه، ” بشار اسد” پس از پیروزی در انتخابات ریاست‌جمهوری صدها نفر از زندانیان این کشور را مورد عفو قرار داد.

شرق پرس:بنا بر اعلامیه روز جمعه گروه موسوم به «ناظر حقوق بشر سوریه»، روز چهارشنبه ۳۲۰ نفر از زندان مرکزی منطقه شمال حلب آزاد شده‌اند. همچنین ۴۸۰ نفر از زندان «عدرا» در استان دمشق آزاد خواهند شد.

آنطور که این گروه اعلام کرده، تمام زندانیان «عدرا» دستور عفو آنان صادر شده، با اتهامات مربوط به اقدامات تروریستی بازداشت شده‌اند.

روز چهارشنبه اعلام شد که آقای اسد توانسته با کسب ۸۸.۷ درصد از آرا، بار دیگر به عنوان ریاست‌جمهوری سوریه دست یابد. گروه‌های تروریستی تلاش زیادی کردند تا از برگزاری انتخابات جلوگیری کنند، اما رأی‌گیری تقریبا بدون هرگونه مشکلی برگزار شد و ناظران بین‌المللی هم روند انتخابات را دموکراتیک و شفاف توصیف کردند.

پرس تی وی

 

/انتهای خبر